2014年5月23日星期五

▌購物 ▌另類網購 ♥ 找到心水上班包包了...*

女人真是天生愛買東西的生物, 尤其是包包和鞋子, 到底是為什麼呢?
我自己也解釋不了為什麼明明家中已經有一堆包包和鞋子, 卻又總是覺得不夠....
最近心郁又想買個上班用的大容量包包, 原本用的是Cat 送我的日雜tote bag 不過因為款式比較causal 所以打算買一個formal 一點又百搭一點的包包。

誤打誤撞, 終於找到心水啦!!!




這兩個月我因為家裡的事+工作的事+打文章忙到瘋了!!!別說是去shopping, 差點連淘寶的時間都沒有!!
加上有時網購中伏機會大, 上班嘛也想拿一個像樣一點的包包~淘寶貨拿來平日用。
原本想去H&M 或者ZARA 之類看看, 但又苦無時間....看官網又煩, 開n個網頁之餘d 新舊品又一併show 出來, 睇都有排睇!


如果你們都感同身受, 可以考慮上 SUPER-CHIC.com 這個網站看看~~~
它就正正是收集香港不同時裝品牌的資訊, 上載最新上架的服裝及價格, 讓大家足不出戶都可以進行window shopping!


網站很貼心地作不同分類, 你可以選價錢range, 地區range, 顏色range....
click 到不同地區就可以看到不同大型商場的店舖熱賣產品!~




除此之外, 也可以by shop names 去睇心水店舖的產品~



我覺得對於沒時間逐間逛的朋友來說是一個很不錯的window shopping 代替品,
而對於我這種見到名店唔敢入的人來說, 更加可以肆無忌憚睇名牌產品價錢, 不需要看sales 臉色!!



這幾款我都覺得好靚呀!!!!
SUPER-CHIC.com 先瀏覽一下店舖動態, 看準心水產品後就可以直接衝去店舖買啦!
會慳返好多好多好多時間!

像我一樣, 看到專賣飾物和包包的 Accessorize 也列入網頁當中, 於是就看看有無心水包包~
很快便找到心目中的屬意款式!!


大概有幾個心水之後, 就找一天放工快手去看看實物!!~
結果看到黃色那款有更百搭的黑色款, 就這個啦!!! 到達店舖 >> 拎上手睇下襯下 >> 付款離開,
前後不到20分鐘!


這個包包我愈看愈喜歡~! 款式素雅但不老土!
不管是上班、去街都ok, 非常百搭~


各個小細節都做得很好, 包包內容量和間格亦超實用! 手挽帶夠長可上肩, 另附長帶可以側背使用。


配搭All black 打扮又ok~休閒打扮又ok~


而且本身包包很輕身, 拿很多東西外出都不會很重~


今次的另類「上網睇完再去購」的經驗很不錯! 時間省回很多~~~
也忍不住常常要去望望~~~



大家都不妨常常到
SUPER-CHIC.com 看看當天新款, 睇岩就去馬啦!!!

網址: http://www.super-chic.com/
Facebook: https://www.facebook.com/SUPER.CHIC.HK

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...