2015年9月4日星期五

▌底妝 ▌阻截深層次UVA ♥ ASTALIFT WHITE 全效美白防曬霜...*

早前去做了個皮膚分析, 紫外線色斑分數好低!!!
代表了我皮膚底層的色斑嚴重, 如果不做好防曬工作, 底層呢D斑就會全部浮上面!!!





雖然我一向不太喜歡搽好多防曬上面, 因為好多防曬產品一旦SPF數較高就會好笠!!
而說時遲那時快, 就收到 Fujifilm Beauty 送來的 ASTALIFT WHITE Perfect UV Clear Solution SPF50+ PA++++  全效美白防曬霜 ($320/30g)



哈哈~~用了整整一個月才拍的照, 瓶身都扁了XD

這枝全效美白防曬霜的賣點是, 既能阻截UVB, UVA及波長370-400nm的「DEEP UVA」(造成深層黑斑、皺紋等老化源頭),亦蘊含美白及抗衰老精華:納米AMA、納米蝦紅素及三重骨膠原, 為肌膚阻隔紫外線同時美白肌膚。

原來, 唔止我地用黎脫毛 / 嫩膚的激光有波長, 連 UVA都有分波長! 
一般的防曬產品只防禦UVB及波長320-370nm的UVA, 
但其實到達地面的紫外線有約50%是波長370-400nm的「DEEP UVA」 (深層次UVA),
而「DEEP UVA」會穿透真皮層, 破壞骨膠原組織, 令其變得暗黃, 減少彈性, 導致鬆弛和皺紋, 亦會造成黑斑、雀斑等問題。


所以!!! 即使有使用防曬霜的習慣, 但如果不能阻隔波長370-400nm的「DEEP UVA」, 膚色都會變得暗啞深沉,亦會出現鬆弛及黑斑等問題。

而呢枝防曬霜就加入獨有的『D-UV Guard防禦技術』, 有效阻截上面所說的「DEEP UVA」穿透皮膚做成各種光老化問題! 


其實見到SPF50+ 同埋PA++++已經知道它並非等閒之輩....! 



而我就好like佢質地夠薄夠輕身, 好易推開, 完全無一般spf50防曬品的黏笠。
即使用手指搽都唔覺笠!
不過衛生起見我都係用粉卜上。


而它除了防曬功效之外亦可作妝前底霜, 我認為佢有少少柔膚+blur毛孔效果。


介紹得佢, 當然佢唔止係一枝普通防曬咁簡單, 除左上面提及的D-UV Guard防禦技術之外, 仲有下面幾個功效:
UV行動膠囊:受紫外線照射時會釋出維他命E及維他命C精華,消除紫外線照射肌膚而產生的活性氧傷害
納米AMA:直達及擊褪肌膚底層的黑色素細胞
納米蝦紅素:抑制活性氧產生,從而抑制黑斑及皺紋形成
3種骨膠原:針對各層肌膚問題,其中極微性骨膠原更能促進骨膠原自生
柑橘提取物:帶走老舊角質層,去除暗啞,回復透明感


真係估唔到防曬會有骨膠原成份, 又可以有埋去角質功效呀.....不過唔好expect好像用了peeling gel 咁明顯啦~~~

另外一個好得意的功能, 就係獨有UV感應蓋, 蓋子顏色會因UV的照射而轉變, 
而顏色的深淺顯示紫外線的強度!
只要帶住呢枝防曬霜, 就隨時隨地可以通過蓋子顏色的轉變, 睇下紫外線有幾強喇!!
我就試過專放佢係 GEL 甲的LED燈下, 不到5秒就已經變左明顯紫色!! (圖中上排)
而圖中下排就係拎左枝檯橙出黎照, 照極都無變色呀~~咁就可以放心用呢枝檯燈唔怕照出斑喇 XD



我自己就好鐘意用呢枝全效美白防曬霜喇~又夠防禦力又夠輕薄唔笠, 一枝可以做防曬又做埋make up base, 方便到爆!

銷售點:
Online Shop :  www.astalift.com.hk
顧客服務熱線:2942 6333

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...