2019年8月20日星期二

▌保養 ▌一齊用效果加乘 ♥ philosophy renewed hope in a jar 夏日最強保濕組合!

夏天溫度高, 成日都好焗無乜風, 陽光又猛, 行一陣就覺得成面油;
就算係室內, 經常開冷氣, 時間耐左塊面乾爭爭,
講到尾都係因為缺水!
所以夏天我基本上都好懶用其他保養品, 補濕精華+間中敷面膜+面霜就算數! (美白都係一時時......)



如果同我一樣不斷追求高效保濕產品, 可以參考下我今次介紹的兩件產品!
philosophy renewed hope in a jar 高效再生保濕系列
左: 透肌光感保濕精華素 ($395 / 30ml)
右: 高效再生保濕面膜 ($270 / 120ml)



如果流落荒島只可以揀1件Skincare, 我諗我都係會揀保濕面膜! (順帶一提如果係make up product我會遮瑕膏)
呢枝高效再生保濕面膜如果當係急救用實在係實至名歸,
皆因短短敷十分鐘就可以令乾燥肌膚變返水噹噹!



成份有透明質酸、藍色龍舌蘭及紅景天精華三個成分的特質, 可以即時滋潤肌膚, 鎖住水分及持續保濕。
而仙人掌花精華可以促進產生肌膚酵素, 提升自然光澤。
亞洲果實精華可以促進微循環, 令肌膚展現自然健康的膚色。



記得用量唔好太慳呀! 建議每週使用3次, 塗抹於潔乾爽的面部及頸, 10分鐘後以溫水潔淨。



面膜質地好順滑易推
如果皮膚缺水, 搽面膜果陣會有少少拮拮地架!!!
十分鐘之後會見到有部份面膜被吸收, 我就會抹走剩低的再洗面。
用完皮膚係會明顯滑左又軟熟左!



效果圖就等我用埋枝透肌光感保濕精華素再睇~



呢枝精華賣點係可以瞬間滲透肌底, 阻截水分流失, 深層補水同時鎖水, 而且保濕效果長達24小時!



精華唔係透明色, 係偏黃色的! 多數保濕精華都係透明色, 唔通佢有美白抗氧化成份?
睇睇成份果然冇估錯!
佢含有抗氧化複合物和茉莉花精華能幫助肌膚抵抗紫外線和自由基。
而透明質酸鈉、蘆薈提取物和大豆蛋白有效鎖住肌膚表層水分。
強效胜肽促進蛋白纖維增長, 可以提升細胞活動能力, 令肌膚更幼滑 。
另外仲有提取自日本虎杖的白藜蘆醇有助改善衰老跡象, 可以強效對抗氧化。
而維他命c葡萄糖苷和亞洲果實精華有效阻止黑色素細胞形成, 均勻膚色。



質地水狀, 同樣十分易推



它的質地同樣適合加少少落粉底, 令妝容更水潤!



未用兩枝產品之前我d皮膚睇落好攰, 毫無光澤.....仲有少少缺水泛紅....
用完之後分別都幾大! 皮膚有返d光澤感, 而且望落比之前水潤好多
我多數一星期用2次面膜, 其餘日子就淨係用透肌光感保濕精華素
可以參考返下圖單用精華素前後的水油份都有唔錯的改善! 由 :| 變成 :)




夏天仲有排都未完! 唔想再用缺水肌膚做朋友就考慮下呢2枝保濕組合啦!
https://www.facebook.com/philosophyhk/
https://www.facebook.com/springpublicrelations/


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...