2019年10月21日星期一

▌懶人福音 ▌BTL EMSCULPT ♥ 增肌減脂雙管齊下...!

正所謂減肥係女士終身事業
自從舊年成功減左少少, 但一到冬天就失守,
呢大半年以黎驚覺自己肥左好多,肚腩同手臂都好明顯變大變粗....
雖然已經好乖咁每個星期去做一次帶氧, 一次跳舞, 一堂HIIT, 但都追唔上脂肪的增長速度,全身都鬆泡泡 XD
搞到今年夏天唔係好敢著背心呀.....
相信大家都明白磅數唔代表一切, 最緊要係身形夠FIT & FIRM, 想睇落firm d, 一定要增加肌肉同減脂, 咁先可以提高代謝率, 令脂肪更加容易消耗!
我就好懶一星期做唔夠3日運動, 但應該有好多人真係好忙(或者好懶) 去抽時間做運動有咩方法可以幫到手呢...



聽聞 BTL 的 EMSCULPT 係FDA認證全球唯一增肌減脂療程, 可以唔洗出汗, 瞓喺度都有做完大量運動既增肌減脂效果!

佢係透過專利 HIFEMᵀᴹ 技術, 直接刺激運動神經元, 觸發肌肉持續收縮達至極限肌肉鍛煉, 30 分鐘 = 20,000 次肌肉鍛煉, 令肌肉對能量的需求增加, 脂肪細胞釋出脂肪酸, 提供能量被肌肉燃燒, 縮小脂肪細胞體積, 誘發脂肪細胞凋亡, 脂肪細胞數量就隨之減少啦, 真正做到增肌同時減脂。2星期做 4次, 即可增肌 16%, 同時減脂 19%, FIT足1年。

簡單黎講, 坊間其他減脂療程, 有D係熱機或冷凍溶脂, 雖然熱機可以縮細脂肪細胞體積, 但因為未能真正減走脂肪細胞, 所以有可能會因為個人飲食吸收多咗而變返大!

無論熱機定冷凍溶脂都唔可以完全燃燒脂肪酸, 要靠自己身體自然代謝, 未被燃燒的脂肪酸有機會重新儲存喺其他身體部位! 變相即係冇減過架!
EMSCULPT就可以減少脂肪細胞數量, 同時又訓練肌肉線條!



療程前首先做 Tanita 測量身體組成分析 (包括水份、脂肪、內臟脂肪、肌肉、骨骼)及其重量﹑分佈及比例。



EMSCULPT 機頭好似一部熨斗咁, 固定在需要修身的部位, 然後就可以開始喇!
療程唔係入侵性, 只需將機頭平放肚上, 過程完全唔痛, 只會感覺到有HIFEMTM能量高頻咁收縮不停震, 會feel到吉吉地, 好似有少少扯起d肌肉咁! 深層CORE肌肉都好用力咁做緊運動既感覺, 一開始要少少時間習慣, 但之後慣左就ok, 只要配合呼吸仲可以一路玩手機輕輕鬆鬆30分鐘。



療程期間治療師只需要調好強度, 之後就不需人手操作或者監察,可以好好輕鬆半小時。




暫時EMSCULPT 可做部位係手臂 /腰腹 /臀部/大腿
除左腹部, 我仲做左手臂!





手臂就比較快, 20分鐘就搞掂!
手臂療程期間因為HIFEMTM能量會傳送到手臂至手指, 除左二頭肌同三頭肌會抽動之外, 手指都會不自覺地郁, 玩手機就難d喇哈哈~




2星期完成4次療程, 每次花1.5小時左右就一次過做完手臂同腰腹, 不知不覺好快完!
每次做完療程, 肌肉感覺都會有dd酸軟, 有少少似做完運動咁, 不過因為我平時都有做下運動, 所以感覺算輕微~
做完唔會起瘀, 亦無紅腫, (之前有做過冷凍溶脂, 但過程好凍好痺, 做完會起瘀同紅腫) 反而BTL EMSCULPT增肌減脂完全無需復原期, 比起做冷凍溶脂輕鬆方便得多!



曾經以無肚腩為傲的我呢2年都已經失守 XD
但係2星期4次療程之後, 同樣係空肚狀態影, 都幾明顯結實左同firm左!!



再睇埋手臂先!



望落無腰腹咁明顯呢! 教練真係講得無錯, 手臂真係最難減的部位黎架!但摸落都feel到手臂有FIRM到, 冇以前咁鬆架!
而家有番自信著返背心出街! 做運動跳舞時都可以著sports bra top 啦!






聽聞產後媽媽都可以接受EMSCULPT 增肌減脂收緊腹部線條, 改善腹直肌分離症狀16.6%,所以都有好多媽媽去做呢個療程架!
我呢就唔奢求有咩人魚線同馬甲線, 無肚腩FIRM D都好好喇~~~~其實講到尾最緊要係肌肉緊緻d, 線條firm d, 有肌肉撐住身形就會更加好睇, 身體有多D肌肉仲可以加快燃脂速度添架! 我都要繼續努力!
如果想查詢價錢或預約療程可以去呢個網站 http://bit.ly/2VBuTx5 查閱BTL認可嘅療程中心, 提交資料後你揀嘅中心職員就會聯絡你~
#BTL #EMSCULPT #增肌減脂 #全球唯一HIFEM技術 #20000次肌肉鍛煉 #Fit足1年





沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...