2020年7月2日星期四

▌保養 ▌夏日口罩肌簡易保養法 ♥ IPSA 流金水+皇牌 ME 乳液…*

對於好容易就會敏感同爆粒粒的我嚟講, 每年夏天我都盡量會將護膚步驟減到最少, 以補濕為主, 唔好比皮膚太大負擔,
尤其今年要日日戴住口罩, 一出汗就會焗住d皮膚, 口罩同皮膚之間keep住高溫, 一除口罩毛孔就變得好明顯, 皮膚無晒彈性, 又好多暗粒同痘痘…
所以今年除咗補濕, 仲希望有埋抗痘同緊緻功效!
平時護膚步驟懶極都要有toner, 精華同埋面霜3個步驟, 但係而家我減到2個步驟就搞掂! 其實2件產品之前都有分享過架啦~~~
第一步就係IPSA皇牌 TTR Aqua W生肌水源素(流金水)
第二步就係IPSA 皇牌ME乳液






流金水雖然睇落好似一枝普通toner 咁, 但其實我覺得佢係一枝肌底液+爽膚水的產品,
一枝就有6大功效,可以為肌膚保濕、去暗粒、抗氧、控油、亮膚、細緻,一次過解決多種肌膚問題!



♥ 補濕:智能人工水層Aqua Presenter III含透明質酸乙醯及高密度水分屏障技術, 於角質層補水並儲水。
♥ 抗氧:蘊含科研EPC-K成分, 有效抗氧化及加強肌膚保護屏障。
♥ 去暗粒:採用鹿蹄草萃取物等藥草精華, 有助平滑肌膚, 改善粗糙膚質。
♥ 控油:配合牡丹花及馬鬱蘭萃取物, 有效控油, 抗痘、抗炎。
♥ 亮膚:抗炎趕走暗啞, 提亮膚色, 重拾白淨剔透、令肌膚重現透亮澄白。
♥ 細緻:有效調節水油平衡、抗炎抗痘, 特別針對石頭瘡、生理期前的暗瘡及壓力瘡等等, 可預防成人痘痘及因生理周期出現的暗瘡。同時更可穩定肌膚, 去除暗粒。





之前分享過流金水有兩種用法, 可以倒落化妝棉以逆毛孔方向輕拍肌膚, 或者濕敷全面5分鐘, 我多數都會拍完再加多少少流金水敷面, 效果係會加倍ga!!



跟住就會直接用 IPSA 皇牌ME乳液
最近同同事傾開護膚的問題, 我都好驚喜原來大家都鍾意用流金水, 但對皇牌ME乳液就有d陌生, 話唔知自己應該要用邊一款。
其實ME 乳液賣點就係佢嘅個人化配方, 可以針對不同的肌膚狀況及需要而搵出最適合自己的配方,
所以最緊要係知道自己皮膚需要d咩, 最好就係去counter搵櫃姐幫手做個分析, 咁就唔會買錯!



我呢枝係ME Superior W 更生活化緊緻乳液, 可以針對肌膚彈性及暗啞問題, 而我就用緊適合中性及混合性肌膚的2號配方。
成份有Algaelumina EX(海洋活化精華), 可以抑制抗代謝酶的活躍, 調節細胞代謝;
仲加入褐藻、紅藻、綠藻精華、海洋礦物(鎂離子及鈣離子)及檸檬萃取, 可以加強肌膚修復力, 回復細緻紋理。

長氣都要講多次, ME 乳液都一定一定一定要配合IPSA Silk Cotton 真絲化粧棉使用先可以達至最佳效果!! (重要的事情真係要講3次)
每次用3泵份量, 好似按面咁樣輕力抹勻全臉, 最後可以抹埋頸唔好浪費呀!



流金水+ME乳液一齊用完皮膚真係會軟熟咗好多, 而且明顯會見到膚質有變細緻, 效果就好似敷咗個mask咁,
用完之後皮膚水份有成60幾%真係好驚喜! 同埋瞓咗一晚都唔會滿面油光, 呢一點我就最滿意。





如果你同我一樣都有口罩肌的問題, 又煩惱緊點樣執整自己的護膚步驟, 都可以試下流金水+ME乳液的組合!
去呢個網址登記領取皇牌ME乳液 + 流金水 體驗完善護膚效果:
https://bit.ly/30xzIMo



皇牌 TTR Aqua W生肌水源素(流金水) HK$320/200ml
ME 緊緻乳液 (4種配方/HK$680 / 175ml)

想了解更多IPSA產品, 可瀏覽以下網址:
IPSA TTR Aqua W 生肌水源素: https://bit.ly/2W8KvdP
IPSA ME皇牌ME乳液: https://bit.ly/2IIIYDp

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...