2015年11月8日星期日

▌保養 ▌痘痘肌新寵 ♥ Heynature 活草靜肌系列...*

轉季時, 相信無論平時皮膚幾好的朋仔都總會有少少唔習慣, 
輕則皮膚乾燥, 重則敏感痕癢!
我呢種平時已經問題多多的皮膚, 一到轉季就更加痛苦!!
因為除左要面對乾燥、敏感之外, 還有爆瘡啊!!

所以每次轉季我都好似如臨大敵一樣, 要拿拿聲轉一隻既抗敏又可以平衝油脂的產品。
而今次轉季前收到既呢一個系列, 我覺得夏天時、特
別係比痘痘肌用, 一樣正


Heynature 為韓方研製的天然藥妝以及護膚品, 依據傳統韓方醫學, 經韓方美容醫生研究, 以有效的韓方草本處方、集合美容、醫學的專業知識所研發的天然護膚品。
Heynature 的名字其實來自「HEY」和「NATURE」
Health - 以獨特的蒸餾法抽取韓方草木材料的精華, 以低刺激、防敏感的配料研製, 培養健康肌膚
Energy - 韓方草本材料的萃取物, 從內到外改善肌膚, 給予肌膚能量
Youth - 多種產品得到韓國政府的「改善皺紋認証」
Nature - 以天然的韓方草本材料為配方, 產品無人造色素、人造香料、酒精, 敏感皮膚可安心使用


而呢兩枝就係主要用上韓方材料 - 魚腥草製成的活草靜肌爽膚水活草靜肌乳液


瓶身用磨砂設計是我喜歡的類型, 可惜只有韓文介紹。

魚腥草在中醫中被認為清熱解毒功能, 在皮膚調理上專門針對敏感皮膚,容易變紅和痕癢,甚至暗瘡的皮膚最為適合使用。


開頭好膚淺地認為味道會好腥, 但其實係清新的草本味, 好好聞。
2枝產品質地都非常清爽! 尤其呢一枝活草靜肌爽膚水, 感覺似花水, 噴上面完全唔笠, 而且吸收度非常高!


我早晚都會用, 全臉噴5下左右再輕輕拍打至吸收。


如果遇著皮膚狀況差, 毛孔大或者覺得有少少敏感的時候, 我會用它來濕敷。



除左有即時補濕的功效之外, 仲可以舒緩返有少少唔妥的皮膚, 毛孔仲會即時收歛。


呢枝toner我覺得超級好用!!! 係急救必備~~~



而呢一枝活草靜肌乳液成份同toner一樣都係魚腥草, 質地一樣走清爽路線, 質其話係清爽, 應該話剛推開的時候覺得好潤, 但一推完佢好快吸收晒, 開頭以為咁實唔夠持久啦....丫又唔係喎, 反而覺得剛剛好, 唔會繃緊。


如果係皮膚唔多妥的日子, 我會搽厚身少少, 再輕輕按摩5分鐘, 之後皮膚就會明顯得到舒緩, 仲好似好飽滿咁!
除左魚腥草之外, 兩枝產品都加入左荷荷巴油、甘草提取物和葡萄種子油, 令皮膚回復彈性, 色澤更均勻, 我覺得係滿意既!! 


用左至少一個月, 除左對敏感乾燥有改善之外, 對於容易起暗粒的痘痘肌膚很有幫助。它雖然無法改善痘痘狀況, 但係可以舒緩因為痘痘引起的泛紅同敏感情況, 我覺得痘痘肌人士使用會覺得皮膚非常舒服, 丁且對於平衡油脂有不錯的效果, 不妨一試。



今天分享就這樣。


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...