2015年11月2日星期一

▌保養 ▌發掘新用途 ♥ CLINIQUE Moisture Surge Extended Thirst Relief...*

一直都知 CLINIQUE Moisture Surge 係冬季恩物, 
但奈何家中實在太多待試產品......
今次剛好遇到試用, 我就毫不猶豫把面霜給換掉了!!



呢罐有咩特別? 它是CLINIQUE將現時的配方進一步改良而推出的 Moisture Surge Extended Thirst Relief深層特效水嫩補濕霜, 賣點是無論氣溫與濕度如何轉變, 補濕功效仍可長達足足24小時。


深層特效水嫩補濕霜採用的嶄新補濕技術,能幫助肌膚適應各種變遷。一經塗上,肌膚即感受全新的水漾滋潤,並可全日或整夜補濕。而且強效補濕成份多到記都記唔晒呀:
♥ 漏蘆糖(Trehalose) 及山梨醇(Sorbitol) - 幫助肌膚從外在環境中抽取水份 ; 減少因水份不均衡而產生乾燥
 水解伸展蛋白(Hydrolyzed Extensin) - 幫助肌膚抵禦室內外的溫差, 並將水份鎖住
 透明質酸碎片(Hyaluronic Acid Fragments) - 持續將水份粒子連結在一起, 有效地鎖住肌膚的水份
 Hydroxyethyl Urea - 與強效的甘油(Glycerin)相輔相成, 瞬間發揮補濕作用
♥ 蘆薈葉水份調製之 +/-活化水(Activated Water) - 能增強肌膚吸收水份的能力, 具舒緩及鎮靜肌膚的效能
♥ 維他命E衍生物(Tocopheryl Acetate)、綠茶(Green Tea) 及維他命C磷酸鎂(Magnesium Ascorbyl Phosphate) 
脂質體(Liposomes) - 強效的抗氧化劑
♥  脂質體(Liposomes) 有效修復肌膚屏障的鎖水功能


CLINIQUE 的所有產品都通過過敏性測試, 百分百不含香料, 不含油份。


產品中亦含矽靈(Dimethicone) , 能保持肌膚表面的水份充沛, 其潤膚功效一直備受推崇, 加上質感幼滑豐盈, 令塗抹舒適容易。 
(對於矽靈對皮膚的好與壞, 可參考這篇寫得蠻中肯的文章: http://mypaper.pchome.com.tw/cher0341/post/1311515848)

產品延伸性好高!
平時我地用Moisture Surge大多會當作日常補濕面霜使用, 
但原來佢仲可以用作
鎖水保護膜(塗上所有面霜/精華後再塗上一層成為保護膜), 或者妝後補濕用, 
但我覺得最好用的方法, 就係當救急mask用!!!!


厚敷一層上面 (好心痛其實)
然後等5分鐘洗淨。


敷後明顯比之前飽滿而且無咁乾, 額頭乾紋無左, 兩旁毛孔因為有水份而收歛。

水份度升得非常多!!!
相比當面霜用的效果好多了~~~(前提是你要捨得用來厚敷XD)
如果真係唔捨得, 都仲有辦法既!

就係用呢枝全新Moisture Surge Overnight Mask 水嫩補濕晚間面膜!

最愛佢不含油分! 不但深層滋潤及紓緩肌膚乾燥感, 更能全面提升肌膚的鎖水能力。
成份方面除了有Moisture Surge 的漏蘆糖(Trehalose) 及山梨醇(Sorbitol)之外, 亦加入了:

♥ 棕櫚籽果油/小麥糠萃取液/橄欖萃取液 - 有助增加細胞間脂質, 修護及加強肌膚屏障功能。
♥ 乳木果油/芒果油/紅石榴固醇 - 令肌膚即時和長期獲得深層的滋潤和充足的水分。
♥ 多種海藻萃取液 - 紓緩敏感, 保護肌膚免受環境的侵害。
♥ 咖啡因/蔗糖 - 有效紓緩和鎮靜肌膚。
 海蘊萃取 - 抗敏及紓緩的效能, 鎮靜肌膚。
♥ 甜沒藥萜醇 - 對抗炎症, 紓緩敏感不適的肌膚。


話明overnight mask 梗係要overnight用!! 我會臨訓前半小時就塗好, 就無咁容易整到床單枕頭袋污糟晒!


基本上半小時佢就無晒白色, 安心訓覺!


第2朝一起身就影相!! 唔算泛油得好勁~


而且水份度都真係有上升啊~~~~對於我這個不太喜歡sleeping mask的人來說, 感覺不錯!!


如果你屋企有CLINIQUE Moisture Surge, 係時候拎出黎試下厚敷喇!!

Moisture Surge Overnight Mask水嫩補濕晚間面膜 HK$290(100ml)
Moisture Surge Extended Thirst Relief深層特效水嫩補濕霜 HK$365 (50ml) 
於CLINIQUE各專門店及專櫃隆重登場。
店舖查詢 : 3188 1112。

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...