2016年2月22日星期一

▐ 保養▐ 唔止美白仲要鑽白 ♥ SK-II GenOptics 新品登場...*

收到 SK-II 的新品介紹會邀請, 就意識到春夏快要到了。

如果望自己皮膚覺得都算白淨無乜斑點, 而因此忽略防曬 / 美白的功夫, 可就大錯特錯。
我曾經都係咁樣認為, 但原來雖然表面白淨, 皮膚底層的色素已經漸漸形成, 當斑點顯現在皮膚上時已經太遲, 結果要用激光打走斑點, 當時就深明「預防勝於治療」的道理。


所以自始之後, 我除了積極使用防曬產品之外, 亦不再抗拒美白產品, 皆因而家的美白產品已身兼保濕功能, 而且並不只是幫助美白去印, 而是能抑制黑色素形成, 
幾年前用過 SK-II 的環采鑽白精華, 覺得好用又不會令我容易長痘的肌膚變嚴重, 而今年 SK-II就發表了全新的「肌因光感科學」(GenOptics), 系列的產品可以有效擊退斑點生成。

講到 SK-II, 相信大家都會聽過佢既 Magic Ring 皮膚測試, 它會利用 Magic Ring 的相機為妳的臉部肌膚拍攝大特寫, 影像將會根據5大美肌範疇的數據進行分析, 再計算出5個方面的分數, 測試結果會與同齡的女士的膚質

數據作比較, 從而進一步了解肌膚狀況。



一場黎到, 真係無理由唔做下測試, 雖然我每一次都好淆底, 好怕大家知道我皮膚的真正狀況....
不過唔做又真係唔知皮膚到底有咩需要改善....也只好硬著頭皮做。


測試結果跟想像一樣強差人意XD
膚齡只比實際年齡少了一歲, 而且不管是緊緻度、抗皺度和細滑度都不怎滿意!
雖然明知結果不會很好, 但要面對時總有些失望啊!!

除了這幾個測試之外, Magic Ring還加入了新功能 - 肌膚雲亮測試它是全球首個皮膚測試儀器去將皮膚底層形象化, 透過量化臉上斑點和暗沉, 分析肌膚淨透度與淨透範圍而得出「肌膚淨透指數」。亮白線內的範圍愈大, 並黑色線與藍線之間的雲區愈小表示肌膚愈鑽光淨白, 相反面積愈小, 表示肌膚受到紫外線侵害, 使色班形成, 阻止肌膚透出自然光采。


我的肌膚雲亮測試成績都係一般, 差少少先合格, BA話如果我keep住用神仙水, 成績會好好多喎...!!
不過諗返起幾年初次接觸 SK-II 產品時兩頰肌膚的慘況, 我應該要感恩了!!

講返今次新品先!! 呢兩枝產品分別係:
左: SKII GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華
右: SKII GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華



早上使用左邊的GenOptics Spot Essence, 晚上使用右邊的GenOptics Aura Essence。兩者配合使用, 可以舒緩紫外線造成的肌膚傷害, 同時抑制黑色素持續增生。
另外, 經由與細胞溶酶體的交互作用, 可快速分解已累積於細胞的不良蛋白和黑色素, 深層代謝隱藏於肌底的斑點。

而主要成份就有下面幾種:

濃縮 PITERA Prunus Extract 美國奇蹟西梅複合物 
Inositol 肌醇 
UME Extract 日本杏萃取物
Lumina Kelp Extract 發光海藻萃取 
De-melano P3C 葵醯胺

等等~

就咁講難以明白有幾勁, 所以就做左個示範! 
在三片麵包上分別搽上唔同品牌的美白精華(一邊有搽, 一邊無搽), 
焗爐加熱, 模擬紫外線照射皮膚的情況。


測試結果都幾驚訝, 真係睇到我地都忍唔住驚嘆!!!
睇完一系列介紹, 開始肚餓喇!!! 謝謝 SK-II 準備的精緻小點!


我尤其中意呢杯甜甜酸酸的飲料! 是抗氧化的洛神花茶嗎?


聽說只使用產品8 星期, 就可以明顯大幅提升肌膚清晰度。
所以我已經開始左試用喇!!! 下個月會再次挑戰 Magic Ring 睇睇係咪真係有改善啦!!




沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...