2016年3月7日星期一

▐ 保養▐ 抗氧保濕5分鐘完成 ♥ L’ORÉAL PARiS HYDRAFRESH 水清新葡萄籽面膜精華水 ...

天生不是麗質, 加上年少時不懂保養,  
我覺得自己雖然遲起步, 但在同齡朋友中自問是算是勤力保養的一個, 不過, 我也不得不承認每天晚睡而且手機不離身的生活習慣實在糟糕...
除了每天屈在冷氣房工作9小時之外, 手機電腦的紫外線和電子輻射、以及
夜的生活是對我的最大氧化殺手!!!
一旦晚睡, 皮膚細胞就沒法進行再生、自我調整。若經常熬夜, 就會影響細胞再生的速度,  並破壞人體內分泌系統和神經系統, 皮膚乾燥、彈性差、缺乏光澤、暗瘡、粉刺等問題就會出現......

相信呢種生活習慣真係好難一時三刻去改變, 所以, 唯有靠其他野去幫助下!!
除左用保養品幫幫手抗氧化之外, 我平日喜歡吃奇異果和飲檸檬水, 自己帶
奇異果在公司作下午茶, 滿滿的維他命C既可補充營養, 又可以避免吃零食! 而檸檬水更容易準備, 放一片檸檬在水杯就可以喝半天~~~加上偶爾會去運動一下, 希望可以由內到外美顏抗氧化!!


保養品方面, 每天早晚的護膚程序絕不偷懶, 2-3天敷一次面膜, 每天都會簡單做做 toner mask, 
外油內乾的我主要會做保濕的功夫, 所以對我來說最大消耗的保養品一定是保濕型的 toner 和 mask。


去年用過L’ORÉAL PARiS的水清新3合1智慧保濕精華水後, 實在超級喜歡, 到處介紹給朋友使用!!而呢枝水清新葡萄籽面膜精華水有咩唔同呢?

答案就係葡萄籽!


法國葡萄籽盛產於南部, 葡萄籽蘊含的葡萄多酚貫注強大抗氧化力量, 可以高效強化肌膚防禦力, 同時改善肌膚氧化帶來的乾燥暗沉
由葡萄籽中萃取出抗氧保鮮精萃, 注入L’ORÉAL PARiS HYRDRAFRESH水清新葡萄籽面膜精華水中, 
足足傾注50x抗氧化力!!!


精華水質地並非水狀的清澈稀身, 而是像半lotion狀的杰稠質地。


佢係一枝化妝水、保濕面膜、保濕水三合一的產品, 
一次過可以發揮保濕、活膚和柔膚作用!!!
絕對適合懶懶地又唔想唔做skincare的人使用~冬天咁凍就尤其適合XD


佢可以好似toner咁單用, 但我覺得用黎做toner mask可以有更好效果!
由於佢質地比較杰身, 我會首先厚搽一層, 然後再將面膜精華水倒落已經用清水沾濕的化妝棉上面, 
再敷上面5分鐘。

請無視下巴的痘印....早前接二連三爆瘡, 已在努力改善中!!
敷完短短5分鐘, 皮膚變得比較有光澤同埋水潤飽滿!


毛孔同泛紅都有少少即時改善, 睇落無咁粗糙, 妝前使用都唔錯。


水份一測就見到升左好多呀!!好滿意~

想知道那幾種氧化殺手正在損害你的肌膚,去片!

呢枝L’ORÉAL PARiS HYDRAFRESH 水清新葡萄籽面膜精華水建議零售價只是$129/175ml, 
我覺得有呢個效果好抵用呀! 會繼續趁特價就回購~~~
L’ORÉAL PARiS HYDRAFRESH 水清新葡萄籽面膜精華水已於L’Oréal Paris專門店、各大萬寧及屈臣氏發售。
顧客查詢熱線 : 2828 1437


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...