2016年4月7日星期四

▌穿搭 ▌百搭易襯 Loafer ♥ Pretty Ballerinas ...*

睇返呢幾件的穿搭文或者自己買鞋記錄, 
見到由早幾年會買斯文款的涼鞋、maryjane、露趾款, 到呢2年偏向想買 causal少少的slip-on shoes甚至係運動鞋, 證實左女人會隨著年紀增長, 外表打扮反而會想反璞歸真 XD

點解咁講呢?
因為我3月時黎到 Pretty Ballerinas, 面對幾十款唔同的婆仔鞋, 最後竟然揀左一對 Loafer!!!


其實出發去門市之前我已經睇左官方facebook專頁的鞋款, 
都一早鎖定想揀返對Loafer, 不過 
Pretty Ballerinas最出名就係芭蕾舞鞋, 都要仔細睇下啦~


最多款式的當然係signature的蝴蝶結款啦! 要斯文既有, 要活潑d既款式都有~


仲有好多唔同材質的款式可以揀, 右上兩款好靚! 好有美人魚feel!


好似我咁著唔慣平底, 可以揀低跟款, 仍然都保留蝴蝶結。


呢幾對 Loafers 都好靚! 上面深藍款好有氣質~~~如果係低跟款我一定揀佢!


最後我揀左呢對金 x 白的厚底 loafer, 貪佢有少少高度之餘, 顏色仲好百搭~


唯一缺點係白底超級容易污糟!!!!
另外要留意就係鞋形偏窄長, 我的腳掌較寬如果著襪會有少少夾腳, 所以要光腳穿或者穿絲襪料的船襪~


我覺得 Loafer 的好處係佢causal得黎唔會太隨意, 
尤其係愈來愈男士都會著休閒的 loafer, 唔覺得好hea look之餘仲勁型!!!!
所以我返工同出街著佢都唔覺得好突兀。

就算我係著恤衫款連身裙+長版翻領風衣+黑色絲襪襯佢都唔會覺得好怪~~~
如果換一對高跟鞋就變得formal左少少了。


返工咁樣著仲可以拉長雙腳, 有顯瘦效果, 唔錯~~~~


另一套比較boylish d, 而且係causal wear, 襯牛仔單品都係絕對不敗 !


tee +牛仔褲, 著成咁weekend同fd去街真係好舒服!!! carefree~

 
加返件棉質西外, 拎返個clutch, 成件事又可以smart causal左!
呢件棉西外是H&M春季新品, 一見到就買了, 勁修身又易襯~返工出街都一流。
本身最細的32碼就最fit但考慮到涼少少入面都可以加薄長袖, 就選了34碼, 好彩!!!! 鬆少少舒服好多。


自問唔係一個穿搭達人, 加上下半身身形有少少限制, 所以穿搭文既打扮都係舒服為主, 
我的穿搭文雖然唔係會有好特別的打扮或者主題, 但就堅係我平日會著出街的配搭, 極度歡迎大家同我分享下適合下半身粗壯的打扮呀~~

最後要謝謝
Pretty Ballerinas提供這雙鞋子~~
以及每次都艱辛地替我喬角度的攝影師 Cat Hui!


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...