2016年6月14日星期二

▌美食 ▌無分時段最抵讚 ♥ 銅鑼灣尚鮮日式燒肉漁市場...*

去食放題 / 火鍋最唔鐘意就係餐廳分晒時段...
我明白餐廳都想做多一round生意, 但分時段對好多人來說都非常麻煩, 
第一輪又太早, 第二輪餓暈了都未有得食...好多時都係呢個原因轉移去其他餐廳。


今次終於搵到一間又新開, 又唔分時段的燒肉放題店!!

呢間尚鮮日式燒肉漁市場近總統戲院, 兩小時燒肉放題, 星期一至四$268/位 ; 星期五至日$298/位。

星期六晚上7時半到達, 已經幾乎滿座, 好彩一早Book左, 仲有個卡位坐下!
不過未坐低已經見到梳化有條菜.....以至有少少影響胃口....
其實都唔係第一次係餐廳見到污糟既梳化同檯底....我覺得服務生執檯時應該要注意一下!


之前食日式燒肉試過燒牛肉沾海鹽驚為天人, 見到呢度有, 即刻叫男友試, 但他不領情, 只好獨樂樂。


收拾心情點菜啦!
呢度用平板電腦點菜, 比較環保又無咁易漏單, 服務生做少一樣野, 自然可以專注服務客人。
而食物種類都好多!!!
特選燒肉類、燒烤類、卷物、壽司、刺身、小食、嚴選炸物、冷盤熟食, 仲有另外收費的
海鮮和肉類、酒類~
仲有一大堆台式名稱的食物可以點, 什麼
—粒米、小皮球、恐龍蛋、麻吉燒等等, 好得意!
 
點菜期間, 服務生已經送上兩個拼盤~


一個係刺身船, 有8款刺身可以試試, 蟹棒好好食!!!
而燒肉拼盤的單骨雞翼同一口牛都好好味~~~
而值得一提的是黃色的魚片好易燒焦但好好吃, 想encore但平板完全搵唔到....
想問服務生後來又不了了之XD


試完一ROUND就到自己點的肉了~
左起: 安格斯牛小排、牛舌、QQ肋肉棒

安格斯牛小排牛味好濃! 而且軟腍度適中~~~~不過肥膏稍微多左少少! 但咬左佢就OK~
牛舌就太
韌了....QQ肋肉棒都不錯, 很入味!


上圖是encore的安格斯牛小排xd
小隻的帆立貝都是放題的, 不過燒了好一陣子仍然是處於一個濕潤的狀態....燒海鮮好難!!
下面黃色的是麻吉燒, 大概是
燒魚肉 + 年糕的食物, 味道比想像中一般...


燒完一輪肉之後用燒菠蘿和一口番薯抖抖先!!!燒菠蘿好甜, 番薯好綿~


然後我們點了兩款蝦, 上圖的是放題內已包~燒完無霉味, 覺得幾新鮮!
下圖是另外付費($88/3隻)的虎蝦。


size比一般的蝦大好多, 而且上桌時已經開邊釀了蒜泥~


因為是另外付費點的, 所以我們燒得超細心~~~~
燒完無乜點縮水, 蝦夠鮮, 蒜泥超入味, 但我覺得多左少少, 蓋過左蝦本身的鮮味, 有點可惜~

食到尾聲再Order了一杯收費啤酒嘆下, 呢個時間已經飽到不得了, 
出面甜品櫃都未食過, 明知埋單會有movenpick雪糕送都食唔落了....勁浪費!!!!!
最後埋單每位大概350蚊左右, 2小時唔覺得好緊迫, 
而且最讚都係無時段限制, 平日收工食最fit!

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...