2016年6月20日星期一

▌保養 ▌每日一面膜始動 ♥ 頭炮 Kate Somerville 保濕 x 緊緻面膜...*

之前睇左某個藝人的保養小撇步, 就是每天都敷cream mask令皮膚保持水潤彈性, 
為左皮膚你可以去到幾盡? 所以我今年夏天都開始試下每晚都敷paper mask / gel mask / cream mask, 睇睇會唔會改善到我的底層缺水問題先!



打響頭炮的係早前介紹過的 Kate Somerville~
Kate Somerville的護膚哲學, 是利用活性平衡技術來增加肌膚吸收診所專用強度有效成分的能力, 讓護膚效果即時可見。KS所採用的診所專用強度配方蘊含最合適濃度的有效成分, 配合具紓緩作用的生物成分作平衡。
這樣的組合可將強大的有效成分溫和地傳輸至皮膚底層, 帶來直接快捷的功效, 同時植物成分能鎮靜肌膚, 減少對皮膚的刺激, 以致成為
荷李活首屈一指專業美容護膚專家。


呢枝係咪熟口熟面呢??
早前的文章已經有略略介紹過呢枝
水漾保濕凝霜面膜, 但當時使用的是旅行裝, 未能長時間試用, 今次就可以再講多少少喇! 


成份方面:
Matrixyl™ 3000胜肽複合物: 經臨床證實有效改善細紋及皺紋、提昇及緊緻肌膚。 
超微細透明質酸 : 提供長效特潤肌底保濕。穩定維他命A : 使肌膚飽滿及柔嫩。穩定維他命C : 刺激膠原蛋白增生、有助改善黑斑、美白肌膚及阻擋自由基的侵害。薑萃取 : 舒緩刺激感及提昇肌膚光澤。


透明的就是水漾保濕凝霜面膜~
官方的用法是: 
每星期一至兩次,可於日間或晚上使用。避開眼睛周圍,於清潔乾爽的面部輕輕平均塗上,待5-10分鐘後,用清水沖洗及輕拍面部讓肌膚完全吸收養份。


由於它的質地不厚重, 而且gel mask 比較清爽, 味道又清新, 所以我都會在早上使用!
這枝mask的賣點是可以強效緊緻肌膚並改善剔透感, 更可保持肌膚24小時水感滋潤, 使肌膚更飽滿、柔嫩及明艷照人。 


他的成分之一超微細透明質酸則可提供長效特潤肌底保濕,即時撫平幼紋及皺紋 ; 
而獨有的抗氧化維他命可形成保護膜,有效阻擋自由基形成並改善肌膚彈性!

我自己就覺得早上使用後會令我神清氣爽! 才短短5-10分鐘的急救時間就可以極速補補水, 水份值都升得唔錯, 而且皮膚睇落飽滿d~
質感涼浸浸夏天用實在爽! 而且我覺得鎮靜抗紅力都唔錯, 感覺曬後都可使用作舒緩!


夜晚我就會用呢枝Age Arrest保濕緊緻面膜~~

主要成份:
TELO - 5™技術(根據獲得諾貝爾獎之細胞端粒醫學研究而開發的):全面對抗所有衰老現象,令肌膚整體變得更年輕。純正Ceramide-3 膠囊 :可補充流失皮脂,重建保護皮膚的鎖水屏障。白色水百合萃取及積雪草萃取 : 有助緊緻鬆弛下垂肌膚,改善彈性。抗衰老肽:具有抗糖化特性,有助減少膠原蛋白的降解,令肌膚變得緊緻。專利的海鞭萃取物和藻類等離子混合成:能為敏感肌膚帶來即時和持久的舒緩功效。


Age Arrest保濕緊緻面膜是白色的, 屬於cream mask質地,一搽上去就感覺到比較厚身及滋潤!
所以我會拖薄少少黎敷~


不得不提呢枝mask係敏感肌都可以用!!!
除左當係普通cream mask 之外亦可以臨訓當sleeping mask用的~~~~

而我就習慣敷10分鐘之後用tissue印走大部份多餘面膜, 再按摩吸收, 唔會洗走。
其實10分鐘之後已經吸得7788! 都見唔到白色了~~~~


唔知係咪因為經過一日的妝容洗禮, 皮膚比較缺水, 敷完會有少少泛紅~~~
毛孔有少少收歛但不算明顯, 摸落皮膚彈性有即時效果, 但我覺得最驚喜係沒有敷過夜的情況下, 第2朝洗面覺得滑左勁多!

水份上升度都係滿意既!!

其實對於歐美品牌的skincare一直都抱住一個「應該唔會比亞洲品牌更適合香港人用」的心態, 
但 Kate Somerville 都可以話係巔覆左我的睇法, 有少少估唔到佢每件產品都咁溫和唔刺激, 而且我呢種敏感肌膚都可以放心使用, 有機會我仲想試埋暗瘡護理系列!

更多有關 Kate Somerville 資料及價格:

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...