2016年12月11日星期日

▌保養 ▌Gene Skin 清痘去印一次見效 ♥ DermaQuest 南瓜酸淨膚療程...*

雖然生日早已經唔會再同朋友狂歡玩樂徹夜不眠, 但少不免都會比平時食得多
呢個生日蛋糕油膩炸物全部都落晒肚, 年紀大左, 一食d junkfood就好容易就會o係皮膚反映出黎, 
所以生日第二日我就衝去做facial!



PR 深知我有痘痘問題困擾, 所以就幫我預約左尖沙咀 Gene Skin Rejuvenation Centre 做返個適合我當時皮膚的facial喇~~呢度都好易搵!


為左揀到適合自己的facial treatment, 所以先做個皮膚分析先!
我最大的問題除左係咀邊常長痘痘之外, 就係底層有色斑呀.....
下一個目標就係想打斑!!!! 幾年前打過3次, 清晒之後都keep左幾年白白滑滑架~不過今年曬得多, 又開始冒出黎喇....


做完分析就可以入房喇! 呢度環境都幾好呀, 舒舒服服, 雖然地方唔大但整體感覺都好warm~
美容師話我我皮膚比較薄, 如果做杏仁酸treatment可能會比較容易burn親有反白情況, 所以就幫我揀左比較溫和的DermaQuest 南瓜酸淨膚療程。


療程就係用呢3枝DermaQuest產品為主~
DermaQuest係由專門研究醫學幹細胞應用的科學家Sam Dhatt創辦。
南瓜酸成份有以下幾樣:
 南瓜酸酵素Pumpkin Pulp (40%) - 去除角質, 疏通毛孔
• 甘醇酸 Glycol Acid (10%) - 美白、增加皮膚光澤、減少皺紋疤痕
• 乳酸 Lactic Acid (10%) - 去除角質、促進細胞再生
• 水楊酸 Salicylic Acid (2%) - 去除角質、改善暗瘡問題、修復紫外線傷害• 柑果植物幹細胞 Organic Stem Cells - 刺激皮膚的纖維母細胞、促進製造第四型膠原蛋白及彈性蛋白, 減少皺紋
呢個DermaQuest 南瓜酸淨膚療程除左可以去角質一疏通毛孔及抑制暗瘡細菌之外, 仲可以有效減淡因暗瘡而引起的發炎及色素沉澱!
首先美容師幫我用左Peptide Glyco Cleanser 潔面, 佢成份有甘醇酸乳酸等, 不過洗落唔會有刺激感, 好溫和。


跟住就會用重點的 Power Pumpkin Resurfacer 均勻搽上面, 呢枝果酸搽上皮膚之後感覺都有d強烈!
不過美容師幫我一邊吹風, 感覺就舒服好多喇!
 

果酸大約在皮膚留幾分鐘之後, 就可以抹上第三步Neutralizating Solution作中和果, 仲會敷上冰冷紗布再吹風舒緩刺激感。


舒緩完舒服晒! 不過仲未完架, 痛苦的事還在後頭....


打針? 唔係! 係針清呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gene Skin的獨家柔針清痘法是先用暗瘡針斜針將油脂粒表層挑開, 然後把油脂粒兩邊的皮膚捻起, 再下針把油脂粒擠出來, 咁就可以減少針清由上而下的壓力, 減少皮膚紅腫及受傷留疤印的機會。
另外, 柔針清
痘仲可以同時能減少因果酸療程後而有機會產⽣的暗瘡爆發問題! 所以南瓜酸淨膚療程後做都好適合!

過程係有d痛苦架!!! 尤其係針清鼻子的時候真係有少少流眼水呀!
不過清得徹底d都好過清唔晒傷晒d痘痘位置但入面仲發緊炎啦, 忍一忍好快過!
針清完的可怕泛紅高清照都唔敢post 出黎嚇大家了~

針完又紅又盛, 即刻要舒緩喇!
美容師幫我用Derma Medream 的 Dermatological Intelligent Masque 蘆薈防敏降紅水份凝膠膜做導入~


導入完泛紅退左好多呀~之後再厚敷多20分鐘~

最後搽埋醫學品牌的簡單skincare就完成整個療程了!
療程後的10日我都每日敷補水面膜, 
因為呢個時期皮膚最吸收, 敷乜吸乜, 充份補水可以令療程效果更加好!

療程之後我原本d痘痘都有消退, 不過第2-3日開始生左2-3粒新痘痘, 無特別搽暗瘡膏都退得好快呀~大概第8日左右就得返痘痘印喇~

day 10 的皮膚已經可以見到下巴d痘痘好返好多得返d印。

而我覺得呢舍療程最驚喜係可以徹底清到鼻子粗大毛孔的黑頭, 效果都last到成十日~
如果keep住做呢個treatment 應該效果會更加好呀!



雖然療程後都係爆左幾粒痘痘, 不過overall 黎講我都幾滿意呢個療程, 而Gene Skin的柔膚針清都有相輔相成的效果! 如果有痘痘同痘印的苦惱都不妨一試!

DermaQuest 南瓜酸淨膚療程 (HKD780; 特別針對暗瘡性皮膚) 
Gene Skin Rejuvenation Centre
尖沙咀店地址:尖沙咀廣東道12號松鳳商業大廈8樓全層
預約電話:(852) 3188 0426
元朗店地址:元朗鳳攸南街3號好順景大廈地下37號
預約電話:(852) 2677 9776
營業時間:
星期一至五(公眾假期照常營業): 11am - 9pm星期六(公眾假期照常營業): 10am - 7pm星期日休息

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...