2016年12月9日星期五

▌保養 ▌媽媽的聖誕禮物 ♥ 限定 SK-II 神仙水 x 日本墨流藝術...* ...

年年都為左諗買咩比媽咪做聖誕禮物諗到頭都爆, 今年就唔使諗喇!


聖誕氣氛剛剛先開始飄出黎, SK-II 已經急不及待推出一系列聖誕套裝!

每個套裝都好吸引!!! 隨便選一套我都會超開心!
一場黎到SK-II 的活動, 當然要例牌做下Magic Ring啦~~~~
Magic Ring 的神秘之處在於每次覺得皮膚ok時, 測試結果就一般....
相反覺得皮膚狀態一般的時候, 測試結果又幾出人意表架喎!!


今次我除左色斑之外其他分數我都好滿意呀!!!
自從轉了這份工作, 常常曬到, 底層色斑好像有增加的跡象.....防曬要做得更好才行!

除了Magic Ring之外, 為了令我們更了解神仙水, 還看了好幾個小測試!
首先這個是用紅外線分別射向清水和神仙水, 
竟然發現神仙水能被紅外線穿透, 而清水就穿透失敗! 証明神仙水的滲透力比清水更高~

再做一個簡單的酸鹼度測試, 對比使用潔面乳和神仙水的皮膚後呈現的酸鹼度。
圖中可見神仙水比潔面乳較淺, 是接近5度左右的顏色, 非常接近人體肌膚酸鹼度。


另外我們還做了個神仙水小問答!!! 我只錯了一題ja!!! 
原來PITERA™ 並唔係由米提煉而成, 而係酵母, 係酵母呀!!!
呢個問答好好玩, 如果用中文應該會再易少少~~~

玩完一輪就要進入戲肉喇!!
當日邀請左一位導師教我地創作出日本墨流畫, 好似好耐無搞藝術, 我都有少少技癢呀!

日本墨流藝術 (Suminagashi)是由彩墨和水互相結合的藝術。
將彩墨滴入水中, 再以一筆一筆撥動漂浮在水面的彩墨, 形成獨一無二的圖案。
日本墨流藝術的哲學在於沒有一滴是錯誤, 因為任何一滴獨特的彩墨都會成為墨流藝術的重要設計之一。
所以創作墨流畫的時候完全唔需要擔心畫錯, 只要隨心而行就可以係一幅獨特的畫作。


我發現墨流藝術創作過程實在係一段可以讓心靈放空的美好時光, 
佢唔會好似畫素描一樣受到技術的規限, 亦唔會像graphic design一樣賣弄創意, 
只需要用思想帶動身體, 不需要諗呢一筆之後要點樣畫, 靜靜地畫完之後, 心靈真係好似refresh左一樣。


今次新推出的限量版神仙水($1,280/230ml) 樽身就係以日本傳統墨流藝術 (Suminagashi)繪製, 
我諗Suminagashi 同 SK-II 的宗旨都係一樣, 每一滴神仙水都是造就晶瑩剔透肌膚的重要元素, 為女性帶來改變肌膚命運的奇蹟。其實女性無需要被社會固定框框所規限, 能夠一手一腳改寫命運, 活出自己獨一無二的色彩。


三款設計代表住三個寓意。
紅色代表勇氣 // 綠色代表喚醒 // 藍色代表純潔

除左我自己之外, 我亦都借花敬佛送了一枝給我最愛的媽媽~


希望佢除了照顧家庭之外, 更可以做到自己想做的事。


除此之外, SK-II 今年都唔例外, 推出一系列照顧唔同皮膚需要的節日護膚套裝, 大家選購聖誕禮物時唔使好似我咁諗到頭都爆喇!


銷售點:SK-II概念店及全線美容專櫃中環國際金融中心商場1樓1091號舖 Tel. 2831 9836 九龍九龍塘又一城G層22 號舖  Tel. 3104 0263

#Pitera#SKIIHK#Skiigifts#CrystalClearSkin#ChangeDestiny#BestGift

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...