2017年1月9日星期一

▌美睫 ▌化妝又快左 ♥ Bio Nature Beauty 接睫毛之後素顏都精神...* ...

為左朝早可以訓多幾分鐘, 卸妝又快少少, 素顏都唔使咁殘, 
貪方便又貪靚我又心思思去左接睫毛喇



其實呢幾年我都接過好幾次睫毛, 每次其實都只係last到一個月左右
自己的真睫毛仲多多少少都會隨住接的睫毛甩掉少許, 不過只要睫毛夠健康就問題不大~
加上平時自己捽眼都會甩啦, 所以我都唔係幾在意呢個問題~

早幾次接睫毛的經驗都總有不同的感受, 
例如美容師手勢唔好一邊整一邊澀眼又拮眼、膠水質素差好易掉毛等等
今次都會主要留意呢兩樣野!


今次就係黎到荔枝角的 Bio Nature Beauty 接睫毛喇~~
這家樓上小店開業不到一年, 主打使用天然有機產品!
地點非常易找, 地鐵站B1出口走兩個街口就到了~

上了電梯就乘搭升降機就到了!
這裡連洗手間都好乾淨整潔, 而且還有Locker提供, 對於租戶和客人都好方便呀~

小店雖然地方不算很大, 但環境很舒適!
特別喜歡這邊的休息和梳妝的小小空間~


雖然店面空間不大, 不過美容房間卻頗寬敞沒有擠迫感~連給客人放東西的櫃子也超大的!
大家有試過做facial的房間連手袋都沒位放嗎? 我就試過好多次要擺地下喇............


未開始之前就睇睇我本身睫毛狀況先!
睫毛都幾健康, 濃密度都唔錯, 不過就有向下生長的情況, 所以美容師建議我接一些弧度比較不誇張的睫毛, 以免假睫毛跟真睫毛弧度分別太大 ; 而我的眼型就適合圓眼型睫毛, 再加上平時會戴眼鏡的關係, 長度就不會太誇張~


Bio Nature Beauty 用的都是日本/韓國的睫毛材質, 也可以選北美水貂毛、宇宙鑽、黑鑽、蠶絲纖維, 賣點是溫和不薰眼。
接睫毛有很多需要耐性和細心的工序, 事不宜遲即刻開始啦!


呢位就係美容師Niki喇~~~人又靚又nice!!!


首先要清潔雙眼, 眼妝都會先卸乾淨。


然後就會貼上滋潤成份的eye mask, 開始一根根接睫毛。


Niki 手勢超好!!!!
溫柔手勢加不會澀眼的膠水, 令我盲拍了幾張照片之後就入睡了。
之前都有試過接睫毛期間一直被膠水滲眼好不舒服, 今次真的是太享受了。



沒多久已經接好一隻眼了! 有接跟沒接真的明顯有差~~~


好快接晒雙眼睫毛了~前後才用了不到個半小時, 我認為算好快手呀!!!
接好睫毛之後覺得好自然不誇張, like!!!!!!!!!!!
剛剛接好睫毛之後3-5小時不沾水的話, 就可以keep得更好~
還有3天內要避免去高溫場所例如溫泉和桑拿~~~

黎個多角度近鏡先! 真係邊個角度都好精神好sharp, 真係接過睫毛就會明點解會沉迷.....


有時返工真係好趕, 連畫眼線的幾分鐘都可以慳返, 或者只係補少少眼尾就已經ok 可以出門。


出街有時間化妝, 但唔使夾睫毛搽睫毛液又要怕佢染暈, 超級方便!!!!!!!!!!!




唯一覺得少少麻煩就係卸眼妝唔可以再亂抹亂捽, 亦唔可以用卸妝油, 以免令假睫毛容易歪掉和甩掉。
為了卸妝方便少少, 我會唔畫內眼線(接睫毛後已經會形成自然的內眼線), 然後用眼影替代眼線筆畫眼線~
只有眼尾用眼線液補少少尖尾, 咁就會易卸好多~~~


接睫毛之後對我黎講最緊要係睡覺時不能把臉埋在枕頭內XD
而且起床時有時會忍不住捽一捽眼..........接好後第2天我不自覺捽了一下立即驚醒, 幸好沒掉毛XDDDDD
大概到第3天才掉了一根, 雖然每天都有仔細梳理, 但到現在不到兩星期就開始有點亂, 經驗告訴我應該是新睫毛開始長出來了~ 但是兩星期可以Keep到呢個程度都好滿意呀!! 要keep住最靚狀態的話, 正常2-3星期就建議需要開始修補了~

最後同大家講講價錢先!
貂毛
$480/150根
$600/200根
$800/300根

其他材質
$420/150根
$520/200根
$690/300根
買$3,000 就會送$300, 買$5,000 就會送$800~~
店家會不定期推出優惠, 記得留意住facebook喇!

Bio Nature Beauty
https://www.facebook.com/bionaturebeauty/


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...