2017年12月13日星期三

▌美髮 ▌超神奇的VS全新泡沫護髮素 ♥ 零黏膩但好滋潤 ?!

上月旅行前終於的起心肝去整頭, 大概一年先會大執個頭一次,
剪走晒爛髮, 當然想好好Keep住髮質啦~
所以去日本都特別留意護髮產品, 帶左2, 3件返香港試下!!!






































返到黎香港無幾耐就見到電視賣緊剛在11月尾上架的VS 首創全新泡沫護髮素~
標榜零厚重零黏膩, 而且泡泡狀的護髮素真係第一次見, 勁好奇到底好唔好用!






























近年都用過好多唔同的美髮護髮產品, 不過要夠滋潤的大部份都係Cream狀或者係油狀產品, 有時用完都要花多少少時間沖洗, 或者整到成手都油有排洗....頭髮產品來講, 除左泡泡染髮都未見過有其他產品係泡沫狀!!






































VS全新泡沫護髮素採用了創新的氣墊科技,
可以在髮根處及頭髮間打造輕盈氧氣夾層, 令頭髮滋潤無負擔。
無睇錯, 真係可以搽埋髮根~~~只有無矽靈的護髮產品先可以搽上髮根架~~~

































使用前要先搖勻, 再按指示吱出適當份量, 我頭髮長度全頭大概會用1.5個份量~
吱出黎係好挺身的泡泡黎架! 唔需要加水唔需要搓揉就有泡, 勁方便!!!
而且質地係好輕好輕身, 分子夠細可以好容易比髮絲吸收~







































平時洗完頭d頭髮一定打晒kick, 要用大量護髮素先可以慢慢梳返開, 而且期間仲會甩一堆頭髮,
相信唔止我係咁!!!!
但係第一次用泡沫護髮素已經覺得好神奇!!!!
因為明明D泡好輕身好清爽, 掂到頭髮之後基本上好快吸收,
以為係遇水溶左, 但當一邊搽一邊用手指梳開頭髮的時候, 就會發現完全冇打kick, 所以都甩少左d頭髮呀~

重點係 : 一沖水就可以沖乾淨, 零殘留感, 完全唔會滑潺潺!!!!!




























佢係同一般護髮素唔同, 即使係平時標榜無矽護髮素, 質地都會偏厚身又黏膩,
而泡沫護髮素係完全改變左呢個形象!






































用完之後頭髮輕盈左~















































電完梨花頭之後, 每日都要將髮尾吹返靚個形, 如果使用太重負擔的product, 頭髮會重左, 仲會影響捲度架~~~~一枝無負擔夠輕盈的產品都幾重要! 加上泡沫護髮素添加珍貴養護成分, 都好適合受損毛躁髮質專用, 用完之後毛躁問題係有d 改善o既!!


產品售價: $79.9/180ml
各大個人護理產品有售











沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...