2017年11月7日星期二

▌身體保養 ▌中藥蒸身+人手淋巴減肥理療 ♥ 從心養生館...*

踏入30歲之後除左明顯感受到新陳代謝變慢之外, 
發現就算有定期運動, 水腫問題仍然無法輕易解決。
早1, 2年做完運動水腫會退, 但係近大半年好似連做完運動都仲係腫腫地, 自己又懶按摩(又覺得按摩攰...)
所以自從試過一次中藥蒸身之後, 就迷上了靜靜坐半小時就能排毒的功效!
對我黎講做facial又好body treatment又好, 地點當然係愈方便愈好, 
我會揀一做完就有車返到屋企的地點, 今次體驗的 從心養生館 位於九龍尖沙咀金巴利街7-15號安聯大廈14樓A室, 
就地點黎講真係超方便呀!

從心養生館的宗旨就係運用推拿復位, 以不開刀、不打針的方式解決大部份痛症。
用徒手整形手法做到五官整形, 體形塑造之效果。
除左身體不同部位的徒手整形之外, 仲提供人手淋巴按摩、人手淋巴減肥、磁頻機瘦身瘦面、仲有我今次最期待的中藥蒸身!

今次我就過黎做中藥蒸身+手臂減肥, 黎到第一件事就係換衫準備蒸身喇! 因為人手治療之前蒸身就可以打通全身經絡, 令血氣運行, 效果亦會更好~
首先我要揀一款藥材包, 藥材包有足足8種可以揀, 款款都有不同功效!
我就揀左「清排調理」, 功效係平衡人體, 清熱排毒, 除濕祛熱~
其實款款都好想試, 但一見到「清熱解毒除濕」呢幾個字就無猶豫啦!!

揀好藥材包, 治療師就會即刻去煲熱佢準備好一陣蒸身, 我就換上紙t-back同浴袍~飲返d水就可以開始喇。
呢度地方唔算好大, 但係進行蒸身/治療的區域好闊落! 有兩個蒸身的間隔, 可以同朋友仔一齊蒸, 又可以360度落簾有自己私隱度~
有樣野雖然好細微但要讚, 就係座位上面舖左一塊好薄的墊, 其實衛生好多架!!
引底位置仲有個碌, 一邊焐一邊碌下腳底好正~~~
事不宜遲喇我蒸喇! 雖然個蒸櫃有位可以伸手出黎, 但今次我冇拎電話, 因為想好好enjoy成個過程!!! 影左幾張相就密封自己慢慢蒸!
之前試過蒸身, 唔知係咪掛住玩手機, 一直都唔係好大汗, 直到最後10分鐘先有狂流汗的感覺, 
但今次我靜靜地蒸, 幾分鐘之後已經feel到自己流汗流到落腳指尾!! 
蒸身前治療師會提供一枝水~而且每10分鐘就入黎關心一下你有冇唔舒服, 溫度會唔會太高, 好貼心~
我就覺得頭一半時間溫度都好舒服, 跟住會覺得熱d, 當覺得有d熱果陣就要飲水補充返水份喇!!!
半小時話咁快就過, 蒸完覺得自己流左一公升汗XD

抹下身換返個袍就要進行下一個療程 - 人手減肥!
如果好似我咁想減手臂, 其實都要比治療師睇睇手臂係咪浮腫型, 如果唔係的話其實都無咁容易見到效果架!
我一直覺得自己手臂係脂肪多, 但治療師話我好腫呀! 摸完覺得淋巴都好塞~所以呢個療程都適合。


治療師會全程徒手進行療程, 首先會捏, 仲會轉, 仲有磨, 感覺好似刮痧但徒手刮!
過程係痛架! 睇我個樣就知, 而且係忍唔到的痛, 會忍唔住面容扭曲~ 但唔痛d毒素始終都推唔走, 又真係冇用架喎, ....有推開淋巴都應該知~

推完左手推右手, 以為有得抖之際, 居然仲要包鹽水帶, 感覺好古法!
包完大概要等10-15分鐘左右? 因為包得幾緊所以我對時間無咩概念~ 
治療師有幫我量度前後手臂粗幼, 完成療程後尺寸係少左1/4 吋架~~~無拍照記錄太可惜了...

今次做的係減肥理療, 手法同平時的relax形按摩唔同~~整體黎講過程唔係勁relax果種,但做完感覺好爽覺得全身都輕盈左! 如果皮膚容易敏感的朋友仔要視乎自己情況同治療師先作溝通喇~~~  

最後提供各項服務價格比大家參考, 除左單項服務仲有4款養生套餐選擇, 都幾抵架!
有興趣試做的話, 只要講出係WinWin介紹,
即可以半價優惠享受任何正價療程一次架喇~(此優惠只限新客人)


最後提供各項服務價格比大家參考, 除左單項服務仲有4款養生套餐選擇, 都幾抵架!

從心養生館
九龍尖沙咀金巴利街7-15號安聯大廈14樓A室
預約電話: 2722-0028 / 6162-5058
Facebook: chongsum.health


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...