2018年1月27日星期六

▌保養 ▌Kiehl's Ultra Adventure ♥ 抵抗極限 Smile with us HK...*

講到 Kiehl's 的經典產品, Ultra Facial Cream 都應該係數一數二無人不曉的產品之一!
(當然對我黎講金盞花 toner 和 Skin rescurer 都好正啦!)

不知不覺今年原來已經係Ultra Facial Cream 12周年喇!
一直以黎 Kiehl's 都有贊助各類型終極探險活動以挑戰人類極限, 今年就破天荒邀請到丁子高、何超蓮、ILUB 參與首個護膚品牌真人show - 遠赴紐西蘭拍攝的 Kiehl's Ultra Adventure !


Kiehl's Ultra Adventure 和 Ultra Facial Cream 有咩關係呢?
因為 Ultra Facial Cream 特效保濕乳霜可以在極度乾燥的天氣之下, 都可以幫助肌膚吸收空氣中水份及減少水份流失, 一樣可以挑戰極限!


今次活動仲推出左限量版特效保濕乳霜, 瓶蓋係由 Smile with us HK 的創辦人何超蓮設計,
以「發放微笑正能量」為主題, 以淺粉紅色為主調, 用心形氣球包圍象徵快樂及正能量的笑臉, 
希望為香港社會增添快樂和正能量。


等我分享一下特效保濕乳霜用後感啦!

乳霜主要成份有南極冰川的葡萄醣蛋白、澳洲內陸沙漠土生土長的白茅精華、優質橄欖油、牛油果油及維他命E。


乳霜質地細滑易推, 推開之後感覺好滋潤!


搽勻後乳霜會在皮膚表面形成一層薄薄的保障屏障, 摸起來好柔軟順滑, 亦帶一點光澤感, 
第二朝仲會有皮膚變好的觸感!!

水油份的升幅仲有一倍以上, 相當滿意!


下星期出發去日本, 雖然日本氣候不至於係極地氣候, 但係乾燥程度真係好誇張!
原本都煩惱緊到底帶邊d產品去先夠力抵抗乾燥, 而家就決定帶呢罐特效保濕乳霜啦~~~~



限量版特效保濕乳霜2018年1月1日起發售, Kiehl's會將部份淨收益捐予 Smile with us HK, 以支持香港聖公會福利協會的「童」人微笑基金, 為基層家庭有特殊學習需要的學童提供支援。

限量版特效保濕乳霜售價: HK$295(50ml) ; $500(100ml)

更多有關Kiehl's Ultra Adventure活動及產品資訊: www.kiehls.com.hkFacebook: https://www.facebook.com/KiehlsHongKong
IG: kiehlshkWeibo: KiehlHK

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...