2018年6月24日星期日

▌保養 ▌通宵熬夜之選 ♥ Lancôme Advanced Génifique Eye Cream...*



不知不覺學位課程就快完結, 呢兩個月沒日沒夜地趕paper, 為的就是9月完成課程後重新呼吸自由的空氣!
每天早上6時半就起床上班, 放工後又趕paper, 整整12小時望著電腦, 晚上又少不免熬到半夜1時才睡....
身體已經開始發出警號, 莫說是脆弱的雙眼了!



30歲開始對眼霜要求愈來愈高, 清爽型的gel狀的已經被out,
我要的是延伸性高、滋潤度足的產品!
Lancôme重新研發的 Advanced Génifique 全新嫩肌活膚眼霜就完全符合呢兩個要求喇!



相信大家未試過都聽過小黑瓶 - 嫩肌活膚精華肌底液啦!
全新嫩肌活膚眼霜的新配方就是將小黑瓶的經典活性成份 - 酵母萃取物極致濃縮,
可以幫助優化表皮結構及細胞分化, 加強皮膚屏障功能, 同時促進肌膚基質的主成份聚合,
幫助肌膚更緊緻飽滿, 有效撫平及提亮眼周。



眼霜質地非常細滑易推! 而且含有珍珠各矽粉微細粒子, 有提亮效果之餘又會透過光線折射減淡眼周細紋。



搽eye cream 如果可以花少少時間配合按摩手勢, 效果一定會更加明顯!
按摩方法:
https://www.youtube.com/watch?v=h9TtfYXEOxg 
1, 以中指和無名指沾取適量眼霜, 以指腹在兩邊眼底各輕抹三下, 以便均勻塗抹眼霜, 在兩邊眼眉重複以上動作。
用雙手按摩眼角以針對眼尾細紋, 交替使用直線和V字手勢按摩。
2. 為令雙眼更亮大, 將雙手按於太陽穴以保持頭部向前直看, 眼球依次上下左右移動, 再望向對角方向。
3. 針對黑眼圈,按打圈方式以手指輕拍眼周,以促進血液循環。



按完係會無咁攰, 而且眼霜雖然幾滋潤, 但係完全唔會笠, 亦好快被皮膚吸收, 感覺好似Blur左眼底瑕疵咁, 上妝前用一流。



短短一星期雖然未見有明顯分別, 但使用感覺相當良好, 期待用到空瓶的一日!




Lancôme Advanced Génifique EYE CREAM 全新嫩肌活膚眼霜 $520
www.lancome.com.hk
產品及資料由Lancôme提供。

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...