2018年6月11日星期一

▌身體保養 ▌VIGENE體質管理 ♥ 七天重拾纖腰計劃始動...*

好多生活和飲食上多年的壞習慣呢兩年開始從身體和皮膚顯現出來,晚睡、愛喝冷飲、多吃煎炸食物、少吃水果蔬菜....結果就導致今時今日膽固醇輕微超標常有水腫、常覺攰、皮膚粗糙下巴痘痘長不停而且偶然便秘肚谷谷...
自己嘗試過戒下甜食清d, 做多d運動但係知易行難持續去做真係無乜動力~令我的起心肝去 VIGENE體質管理專家  見營養師其實都係想正視返呢個問題而且療程第一日已經見到明顯效果!
如果大家都想試下跟營養師可以登記拎個免費體驗裝番屋企試試http://bit.ly/VBLOG0518L


見營養師之前
先填好一份問卷寫明自己關注咩問題自己的生活和飲食習慣以及排便狀況等等令營養師可以在見面之前稍微有概念。



 

Inbody 健康分析其實同一面照妖鏡無分別, 無論外表幾瘦, 在Inbody底下, 體質問題都會一覽無遺...



我亦都唔怕同大家分享我在5月頭的 Inbody 測試結果, 右邊紅圈就是最值得都市人關注的「內臟脂肪」指數, 
60或以下是正常指標, 我69.5已經爆標不少, 其實早在1月底的Inbody 健康分析中, 我這個指數高達80幾......教我如何對自己身體不擔心?

除了內臟脂肪, 體重雖然處於正常水平, 但脂肪率也太高了!
跟營養師溝通過後, 決定先進行為期七天的「整腸順便方案」。
方案除了需要跟從餐單指引外一切含咖啡因的飲品都不能喝這點大概是我覺得最難做到的!


除了飲食控制, 當然還要配合功能性 Body food, 效果先會更好。
BodyFood係由 VIGENE獨家引入的天然健康食品,又飽肚又好味。
為了令大家對我「仕別刮目相看」我決定盡快進行七天清腸排毒計畫!而且已經得到母親大人的支持為我提供源源不絕的便當XD


療程期間比平日吃多了很多水果加上飲食餐單的調控還有BodyFood的幫助第一日上午已經有強烈便意之後幾天的便便也順暢而且量也不少都幾驚喜!
如果大家都同我一樣有宿便問題可以登記拎個免費體驗裝番屋企試試http://bit.ly/VBLOG0518L


到底我短短七天的排毒清腸計劃成效係點?
之後幾日心理及生理又出現左咩變化? 下回分解!!

Vigene 體質管理專家
尖沙咀北京道1號15樓電話:2970 3881
旺角朗豪坊辦公大樓33樓,59樓電話:3766 0288/2799 8100銅鑼灣時代廣場一座35,36樓電話:2506 2008
金鐘太古廣場二座23至24樓電話:2778 2220

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...