2018年8月11日星期六

▌保養 ▌卸妝都要講究 ♥ Brichrose+Co 潔顏油...*

近年迷上香薰精油, 尤其以花果味和木香為主, 
所以不管是facial treatment還是護膚產品, 如果帶有喜愛的香薰精油的味道就抗拒不了!



Vegan Concept 是一個注重素食主義的天然護膚品網店, 所有產品都不會利用動物測試。
未用過Vegan Concept產品之前, 已經聽聞過他家的產品天然又舒服, 是問題膚質都能找到適合產品的品牌。

手上這枝是 
Brichrose + Co 潔顏油, 係Brichrose + Co的皇牌產品!!瓶身簡約設計絕對是我的菜!


它使用了採用金盞花乾及天然植物精華油調製,
天然植物精華油包括: 甜杏仁油、瓊崖海棠油、蓖麻油、玫瑰果籽油、金盞花瓣乾、葡萄柚油、岩蘭草油、橙花油、花梨木油

當中
甜杏仁油、蓖麻油、玫瑰果籽油、金盞花瓣乾都得到有機認證。


呢枝潔顏油可以用來卸妝、深層清潔
而且同時有高效保濕、明亮膚色、保護肌膚細胞, 維持肌膚水油平衡的功效。
它的配方溫和舒適, 同時具有抗氧功效, 而且不含礦物油及防腐劑, 不會堵塞毛孔, 敏感肌如我都可以安心使用~


每次我會使用2泵份量就足夠全面卸妝~


除左可以簡單取適量 Birchrose + Co 潔顏油, 用手指在面上打圈按摩約60秒, 清除污垢及妝容, 
再用溫水清洗或已沾濕的熱毛巾擦拭, 然後如常用潔面乳潔面呢個方法之外, 
仲有一個少少特別的建議使用方法!  
取適量潔顏油, 用手指在面上按摩約60 秒。然後用溫水或熱水沾濕毛巾, 敷在面上直至清涼, 重覆動作2-3 次。最後拿下毛巾以熱水清洗, 擰乾後, 用毛巾的另一面擦拭面上剩餘的潔顏油。


我覺得呢個方法雖然比較花時間, 但是比普通卸妝方法舒服, 熱毛巾敷面可以話係一個小小享受, 而且清潔得更徹底! 


卸完妝會覺得皮膚好舒服! 一D都唔繃緊, 覺得皮膚都會變得比較柔軟。
而且卸妝按摩期間一直會聞到好舒緩的精油味道, 真係連洗面都係一個享受! 又由於有熱毛巾敷面的過程, 感覺會比較乾淨!


唯一缺點就係細細枝好快用光! 
$349/120ml係有點小貴, 不過卸妝咁重要, 想享受又要乾淨真係唔可以慳!


銷售點:
Vegan Concept 網店
Facebook: @ VeganConceptStore
Instagram: @ the_vegan_concept

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...