2019年1月31日星期四

▌底妝 ▌GA 粉必儲限量版 ♥ My Armani to go cushion couture edition 絲光輕透氣墊精華粉底…*

今時今日Cushion粉底大行其道, 大部份香港女仔追棒的韓國大小品牌係就係好夠高遮瑕度,
不過試過5、6款都覺得相對比較厚粉而且控油能力一般都較差, 始終氣候唔同都係爭少少!
GIORGIO ARMANI 粉底出名高遮瑕又唔厚粉, 2017年推出氣墊精華粉底已經好燒!
我好記得當時一推出討論度就極高, 等到今年我終於有機會可以試下限量版的
全新限量版My Armani to go cushion couture edition 絲光輕透氣墊精華粉底♥♥♥♥♥

GA有兩款Cushion 粉底, 除左我呢款以遮瑕卓越, 貼服自然為賣點的紅色的絲光輕透氣墊精華粉底之外
仲有以質感柔滑輕盈, 清爽細緻零粉感為賣點, 粉紅色的雪紡水光氣墊精華粉底!

全新限量版的粉盒設計 , 靈感源於 GIORGIO ARMANI 時裝秀上的獨特元素: 扇子!!
別出心裁的扇形紋路延伸至粉盒上的圖案設計, 將品質的彩妝與時裝藝術完美結合,成為底妝界破格時尚。

絲光輕透氣墊精華粉底的獨特配方, 配合氣墊軟枕緊緊鎖住精華粉底液, 化妝之餘同時護膚,
可以輕鬆塑造合所需的遮瑕度, 即使用上層疊塗抹, 妝容仍然如裸肌般輕盈透亮, 淡雅自然地綻放 ARMANI Glow。

我手上的是3號色, 輕輕印一層上手, 已經見到好透薄, 同時好有光澤!
粉底含有玻尿酸保濕因子, 可以長時間維持肌膚水潤減少出油脫妝的情形
同時添加珍珠母貝與荔枝萃取精華, 使妝感呈現細膩的光澤度而不泛油光,
首創的「色澤精華」則能完美遮蓋瑕疵、柔焦毛孔、修飾膚色不均。


我自己就特別鐘意佢個水滴形專用粉撲, 鼻翼咀角上粉完全無難度!
我用其他Cushion粉底都要用返三角粉撲印返d細微部位,
而家小小設計就可以慳返呢一步喇~~

薄薄一層已經可以遮到8成瑕疵!! 係爭少少痘痘位置要補少少遮瑕膏, 但毛孔、鼻翼位泛紅、色斑都遮得相當唔錯。
尤其遮蓋泛紅效果相當理想, 而我重災區的下巴位置就算印多兩層都唔覺厚, 呢一點令我好impressed!


自從用左My Armani To Go Essence-in-Foundation Cushion 之後我出門前所花的時間明顯短左XD
而且粉盒設計時尚夠霸氣, 帶出街補妝拎出黎勁型! (虛榮up)

雖然$590的價位唔係好親民, 不過用過就會知真係值, so far 我覺得佢真係做到高遮瑕度但好透薄的妝效,
而且持妝度頗高, 唔會好快浮粉, 唔使下下補妝, 我呢種懶人覺得更加吸引呀!
更多產品資料: 按我
GIORGIO ARMANI Facebook: https://www.facebook.com/armanibeautyHK 

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...