2019年4月24日星期三

▌身體保養 ▌測出致敏源 ♥ 亞洲健康管理中心綜合檢測評估...*

我諗大家都好同意呢幾年香港污染愈來愈嚴重, 由外來環境引起的不適時有發生,
加上自己身體免疫力抵抗力又會受到不同飲食及生活習慣日積月累的影響,  無論係皮膚定係身體都好易有敏感狀況出現。
所以坊間都好多唔同的檢測儀器可以進行過敏源測試, 我自己因為瞓極都覺得攰, 腸胃唔好, 加上皮膚容易敏感,
一直都好想知道自己到底會唔會有食物或者其他物質敏感, 所以終於的起心肝去左AHMC 亞洲健康管理中心進行綜合檢測評估!





AHMC 亞洲健康管理中心位於中環皇后大道中的娛樂行, 非常方便!!
我選了平日下午的時間到來, 人流不多, 環境舒適。
略等一會就有職員向我講解檢測的流程。



今次進行的「綜合檢測評估」採用德國最先進Bio Resonance 第七代 Biokat-MV (生物物理治療儀),
以利用德國電針灸為基礎, 結合上中醫醫學經絡理論及歐洲自然療法等等, 利用生物物質微電磁波共振技術,作出完善的物理性電磁層面的診斷治療設備。

治療儀備有24,230種物質電磁波數據,當中包含1,662種負擔物質(過敏原種類)、五行調理元素、20條經絡系統順勢病質藥、微量元素檢查,身體器官篩查、霉菌病質藥篩查、常用中藥中成藥經典方 劑篩查、生理鹽及科學元素筛查、花精、精油篩查應用等等。可檢測身體三大亞健康問題:
1. 測試1662種過敏源
2. 20條經絡穴位檢測
3. 150種營養素補充物



好多致敏源測試都係要抽血去驗, 而呢度就會用一個無針、無痛、無創傷性的檢測方式!
過程好簡單, 只要安坐沙發, 手腳分別握著金屬棒和接觸金屬板, 再由醫師用儀器接觸手指及腳趾上的穴位經絡,
醫師仲會一邊檢測, 一邊查看即時數據, 期間亦有問我平時係咪有便秘、係咪成日覺得餓、仲指出我有胃火問題!!
全中呀!!





成個過程大概15-20分鐘左右, 基本上一做完已經會有檢測報告!
醫師仲會略作講解。



經絡方面, 報告顯示我脂肪代謝差, 腸道功能差, 消化功能過旺, 唔怪得唔識瘦, 又成日餓但食少少就飽!!
營養素方面, 報告顯示我欠缺維他命B;
而且對幾種物質有過敏反應, 醫師建議我多飲水, 避免使用含這些成份物質的漱口水、消毒品、藥膏和減少進食醃製食物。



估唔到電磁波都可以咁準確指出我的身體問題
將我平時自己都留意到但唔知道邊度出現問題的身體狀況用數據顯示,
加上醫師簡單講解和建議, 決定即刻食返之前買落的維他命B雜, 再食埋益生菌改善腸道問題!
人愈大愈怕健康出現問題,
我成日都話, 寧願死都唔想病, 除左自己辛苦, 都會連累家人擔心。
「綜合檢測評估」原價$4,800, 而家做緊Promotion只係$1,800!!
如果有興趣, 可以到 https://goo.gl/ZUNQS1 查詢更多資訊,  或者直接Whatsapp 6550 9999 預約!

最後謝謝「AHMC 亞洲健康管理中心」 ( https://goo.gl/ZUNQS1 ) 邀請我體驗「綜合檢測評估」
#AHMC 亞洲健康管理中心 #過敏源測試 #食物敏感

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...