2019年5月18日星期六

▌身體保養 ▌一試愛上 ♥ 超香超潤SABON Body Scrub 身體磨砂...*

第一次認識呢個牌子, 大概係有朋友話過Body lotion 好香好潤唔笠,
但早幾年我都未有搽body lotion的習慣所以一直都無擺上心,
直到呢次收到SABON 的 Body Scrub 身體磨砂, 先知道原來Body Scrub先係皇牌產品!



其實我呢兩年都開始勤力用Body scrub,
尤其最近夏天到喇, 開始會著背心呀露膊衫, 無理由比人見到d皮膚又乾又粗糙!



唔講唔知原來SABON 的 Body Scrub 2018年創出全球每 90 秒賣出一瓶的銷售紀錄!
拎上手好重呀! 然後發現蓋子扭得好緊, 即使是女漢子的我也徒手開不了, 所以拿去用風筒吹幾秒就輕鬆開到了!



磨砂成份蘊含源自以色列死海的純天然死海晶鹽及天然植物精油
純天然死海晶鹽豐富蘊含 21 種高濃度礦物質、微量元素及維他命有效滲透皮膚。
可以全面活化肌膚, 有效預防衰老, 同時具有舒緩敏感及抑制炎症,預防暗瘡等等功效。



一打開罐子,玫瑰花茶香氣撲鼻而來! 真係超級香!!
原本好擔心帶玫瑰味的產品有d都會好俗, 但呢罐係好好聞的味道, 完全不會俗~
無知的我打開罐子後見到表面浮了厚厚的一層液體, 還以為磨砂變壞了, 差點想倒掉....
原來係天然植物精油! 呢樣就係SABON Body scrub的最大特點~
杏仁油 (Almond Oil)具有極佳的滋潤及抗衰老效果, 持久散發溫馨的芳香。
可可巴油 (Jojoba Oil)滲透力高, 可高度抗氧化。
琉璃苣油 (Borage Oil)蘊含豐富天然的奧米加 6 (Omega 6),改善肌膚,舒緩女性因生理上而影響不適。

所以拿取磨砂的時候, 可以使用附有的木匙同時拿取海鹽及精油~(但我沒有木匙唯有用其他小匙....)

洗澡後趁皮膚仲係濕潤的時候用就可以~全身大概用3-4匙就夠。
每個部位取大概一茶匙份量的磨砂放在皮膚上打圈按摩, 可於黑色素較高及較粗糙的部位加強按摩, 然後用清水沖洗乾淨。



用完body scrub 真係覺得全身皮膚勁滑勁香!! 突然想把家裡的body scrub 都給扔了..........好彩上個月無回購XD

其實我有d後悔自己一直以黎都懶得做身體保養,
因為呢幾年雙手實在衰老得很明顯!!!
手腕的虎口和拇指的位置明顯很粗糙! 感覺都快要暴露年齡了....
所以最近都好勤力一星期做2次手背磨砂~



每次磨完都覺得有即時改善!! 滑左好多又滋潤!
最Bonus 就係平時用完磨砂之後皮膚都比較乾, 但因為SABON body scrub 有天然精油一齊按摩, 就算用水沖洗都仲會留有一層薄薄的滋潤膜, 連body lotion 都慳返!!

SABON Body Scrub 身體磨砂一共有 9 種獨特香味
除左我用的 Rose Tea 玫瑰花茶,
仲有Green Rose翠綠玫瑰、Citrus Blossom清新橘香、Citrus Blossom檸檬薄荷、
Delicate Jasmine嬌貴茉莉、Patchouli Lavender Vanilla廣藿香薰衣草香草、Musk麝香
Mango Kiwi芒果奇異果、Lavender Apple薰衣草蘋果

下次一於試下麝香味!!



Website: www.sabon.com.hk
Instagram: sabonhk
Facebook: SABON HK
#Sabonhk #BodyScrub #FallinScrub #情迷身體磨砂

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...