2019年5月22日星期三

▌保養 ▌1分鐘打造亮眼 ♥ Lancôme升級版冰鑽亮眼精華…*

自從去年用過Lancôme Advanced Génifique Yeux Light-Pearl 升級版冰鑽亮眼肌底液同小黑瓶之後,
對於Lancôme Advanced Génifique 系列完全愛上, 雖然價位中上但用過就知道好好用,
夏天又不知不覺到左,  又係時候要換返d清爽又不失滋潤度的eye product喇!
今年就試下 Lancôme Advanced Génifique Yeux Light-Pearl 升級版冰鑽亮眼精華!



眼周問題離不開鬆弛、細紋、黑眼圈和眼袋,
而我好易有眼底乾燥的問題, 但用太潤的眼霜又會即刻出粒粒
點解我d皮膚可以咁麻煩架!
Lancôme Advanced Génifique Yeux Light-Pearl 升級版冰鑽亮眼精華的升級版亮眼配方加入維他命CG及酵母萃取, 可以加強活化細胞、緊緻飽滿及抗氧化去黑眼圈功效, 另外佢其實仲加入左睫毛強化活性成分, 可以防止睫毛折斷及脫落, 即係話連睫毛精華都唔使另外買喇!



而升級版冰鑽亮眼精華的360度冰鑽明眸棒亦採用嶄新設計, 更符合人體工學設計, 令旋轉角度增加,
有彈性之餘, 令使用時的力度和角度更穩定精準。
冰棒珍珠仲係經鑽石粉末拋光的醫療級物焊料製作, 全面防菌!



棒頭直徑細個指尖好多, 可以接觸到眼周細微位置, 而且用落有冰涼觸感真係好適合夏天用!




如果配合埋3個專業按摩動作, 每次唔使一分鐘都已經可以完成眼周保養!



精華質地比肌底液稍為杰身少少, 但延伸性高, 按摩完好快吸收。



水份更有不錯的即時增長!



除左升級版冰鑽亮眼精華, 同系列的小黑瓶LANCOME Advacned Genifique 升級版嫩肌活膚精華肌底液仍然係口袋名單之一!
主要成份酵母萃取可以強化保護肌膚的屏障, 雙歧乳酸桿菌發酵液, 可以抗敏; 仲有甘油成份可以保濕。



每次扭開就係剛剛好全面使用的份量, 不多也不少。化妝水後、精華前使用對肌膚都唔會有多一層負擔。



今個夏天再一次多多指教喇!



***
Lancôme Advanced Génifique Yeux Light-Pearl™升級版冰鑽亮眼精華
HK$645/20 ml

Lancôme ADVANCED GÉNIFIQUE升級版嫩肌活膚精華
$725/30 ml; $1,020/50ml; $1,400/75ml

http://www.lancome.com.hk/
https://www.facebook.com/lancomehk/

#lancomehk #lightpearl

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...