2019年6月18日星期二

▌保養 ▌敏感肌適用 ♥ Cremorlab T.E.N.礦物舒緩抗氧神仙水...*

近兩年我都用過唔同牌子神仙水, 貴的平的都用過,
而我覺得一枝好用的神仙水唔單止係可以做到一個中介的角色, 為後續護膚品做好先導, 而係單用都應該有顯著的功效, 甚至可以成為護膚步驟入面最重要的一步!
今次就share一下呢枝單用都唔錯的神仙水~



呢枝係韓國的 Cremorlab T.E.N.礦物舒緩抗氧神仙水!
T.E.N 其實係代表住 Thermal Water Therapy + Eco Energy + Natural Nourishment!
神仙水入面含有最珍貴的礦物質, 包括鈣、鎂、釩、鍺、鉀等等。
製成皇牌成份 T.E.N.金津礦物水, 可以深層保濕, 改善膚質。



除此之外仲有槲寄生可以高效抗氧化、增加彈性。
礦物水微脂粒可以深層保濕、而維他命B5就可以強化肌膚屏障、抗炎。



最重要的是它不含人造色素、人造香料、礦物油,
而且通過敏感皮膚、皮膚科安全測試。



而T.E.N.礦物舒緩抗氧神仙水顧名思義, 賣點就係卓越的的舒緩降紅效果!



建議用法係早晚潔面後, 取適當份量浸透化妝棉, 於肌膚上均勻塗抹。
我試過用唔同方法去用, 例如直接倒落手掌拍上面, 用化妝棉抹, 或者配合面膜紙當mask敷, 最後都係覺得「用用化妝棉抹完再敷面5分鐘」的方法可以最有效降紅舒緩!!!



呢個方法用的份量會比較多, 但效果真係比較明顯!



兩頰的泛紅即時有收歛! 整體亦有提亮。
而且水份亦提升不少~同時油份無特別增高, 感覺好清爽, 唔會笠痴痴。



如果用後再配合同系列的 Cremorlab O2注氧高效保濕霜效果會更好, 可以更長時間鎖水。

是次產品由 theZtyle.com / 品牌提供
售價: $280/120ml
銷售點: 莎莎香港 (Sa Sa HK) https://www.facebook.com/sasahongkong

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...