2019年7月6日星期六

▌保養 ▌VIIcode 夜間氧眼貼 ♥ 再無藉口唔敷mask!...

作為一個都幾勤力敷mask的女生, 我諗我最懶就係敷eye mask,
原因其實都唔係因為懶, 而係想敷eye mask之外又想敷facial mask,
如果搽晒面淨係敷eye mask 又好似怪怪地, 敷完eye mask先敷facial mask又係怪,
呢個問題雖然唔係d咩煩惱, 但老是常出現, 我亦都無特別去搵方法解決,
因為我會好快咁決定就咁搽gel狀eye mask然後直接敷facial mask就算.....反正都敷到眼底架嘛。
而呢個問題原來唔係無解決方法架!!



就係敷overnight eye mask喇!!!!
見到呢隻 VII Code 的 VIIcode 夜間氧眼貼 (HKD$528) 的時候, 簡直就係震驚13億......腦細胞呀!
明明一直都有facial sleeping mask, 點解我諗唔到有sleeping eye mask 呢????




來自美國的VII氧眼貼蘊含活氧植物萃取精華(EOPE), 通過刺激線粒體DNA的核心元素 - 細胞信息記憶素(cimc), 釋放狀態基因沉澱記憶, 喚醒細胞的吸氧記憶, 提供細胞所需氧與能量, 修複膠原蛋白和彈性。



每盒有6包eye mask, 建議連續敷8小時, 對我黎講要第2日放假先可以用 XD



eye mask 都幾厚身, 一邊係棉面, 另一邊係gel 狀精華面, 敷的時候gel面緊貼皮膚就ok!



溫提: 如果想貼近d眼底, 最好就係臨瞓一刻先敷上眼, 否則一路敷一路睫眼會有少少un住un住。
第一次敷過夜既paper mask, 雖然只係eye mask, 但都會覺得有野o係塊面度唔多舒服咁, 如果可以造得再薄少少應該可以改善呢個問題。
不過eye mask 黏力足夠, 唔會好似一般eye mask 咁會跣落去, 半夜都唔會甩, 呢一點又抵讚。
而第2朝起身會見到塊mask比剛剛敷果陣薄好多, d gel狀精華已經無晒咁滯~



官方建議使用三盒為一個療程 , 而且標榜可以改善細紋眼紋、黑眼圈,
不過我用晒成盒覺得平滑眼周肌膚同改善浮腫效果比較明顯!
第2朝起身會覺得眼周係有變得比較亮白, 不過我自己就覺得滋潤度可以再提高少少~



對於低頭族的我黎講其實眼部保養真係唔可以缺少,
而貪方便亦係忙碌都市人的特點, 就呢2點黎講VII 氧眼貼都幾方便! 有興趣都可以去官網睇多少少資料~
新註冊會員仲可專享 30元優惠券, 註冊后下單付款就自動減$30喇~
https://www.viicode.com.hk/ 
https://www.facebook.com/viicodehk/

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...