2021年5月10日星期一

▌保養 ▌Lancome 升級新品 ♥ Génifique小黑瓶 + 發光眼霜...*

又到春夏交接的時期喇, 每次轉季我d皮膚就會好唔穩定, 戴住口罩更加焗住皮膚爆晒粒粒,
加上呢兩個月搬office 真係忙到有時會夢到自己做漏野 / 做錯野,壓力直接喺皮膚反映出黎, 去做facial 時美容師都睇得出我皮膚好攰好暗啞….
睇黎我的肌膚微生態開始失衡喇!

其實肌膚微生態系統係人體由50%細胞及50%微生態組成微生態平衡對肌膚健康及外觀甚為關鍵, 亦會隨著年齡、生活習慣、環境污染令肌膚微生態續漸失衡,

肌膚屏障一旦失效, 就會變得好脆弱, 更會引發肌膚衰老如缺水、細紋、粗糙、暗啞等而平衡的微生態有助肌膚抵抗病原體入侵, 同時釋放抗氧化蛋白, 對肌膚屏障功能起關鍵作用。除咗盡量令到自己生活習慣回復正常之外, 都要內外夾攻, 揀選適合的保養品就更加事半功倍!

 



所以我上星期就開始轉用Lancôme升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶) , 以及Lancôme升級版嫩肌活膚眼霜 (Génifique 發光眼霜)!

兩件升級產品都加入7種「微生態」營養素, 包括益生元及酵母萃取物, 益生菌萃取物, 有助緩和炎症, 可以有效調節肌膚「微生態」, 強化肌膚。


小黑瓶大家肯定未用過都聽過「一瓶還原年輕.柔滑.透亮」同埋「1瓶修復肌膚10大歲月痕跡」呢句句耳熟能詳的Slogan,  佢對我黎講, 唔止係一枝精華, 仲係一枝肌膚穩定劑。

以前都介紹過, 佢可以單用, 亦可以加強後續保養品的功效, 除咗唔笠但補濕度高之外, 主要成份酵母萃取能有效昇華它的激活修復肌膚的精華配方, 從外有效強化保護肌膚的屏障, 從內有效修復肌膚底層細胞。

























質地偏水狀, 極易推開, 每次扭開就會自動抽取一泵份量, 搽勻全面好快吸收晒。



呢排我的護膚步驟就係用完Toner  >> 小黑瓶 >> 眼霜 >> 面霜
爆緊粒粒的位置會加薄薄一層水楊酸精華幫一幫手, 盡量以輕盈質感為主





















用後水油比例明顯有改善~夜晚用完第2朝起身洗面都會摸落有彈性D, 同埋用咗個零星期覺得皮膚無咁易出油! 啱啱瞓醒時最明顯~































而升級版嫩肌活膚眼霜 (Génifique 發光眼霜)都有驚喜!
它的賣點是7天強韌眼周, 提亮年輕雙眸, 可以即時提亮24%, 1小時加快肌膚鎖水屏障回復+70%, 4小時保持水潤度+40%, 令眼周更見柔滑光澤 , 減淡黑眼圈





















Génifique 發光眼霜含有7種益生元及益生菌萃取物, 結合透明質酸、維他命C衍生物 (維他命CG) 及多種針對眼部輪廓的活性成分, 絲絨質地順滑易推唔笠!





















除咗透明質酸可以補充皮膚水份之外, 
蕎麥籽提取物可舒緩浮腫並減少下眼瞼腫脹,
而小球藻就可減淡微絲血管失調的外觀,並提亮肌膚




























眼霜含有獨特的柔焦霧面質感, 蘊含結合雲母、氧化鋁珍珠粉及白色礦物色素
搽勻之後眼底膚色明顯有即時亮白柔滑效果!
























我自己覺得補水效果都幾持久, 朝早用完之後上妝, 眼底無乾得咁快!!

其實連我自己都睇得出自己對眼呢兩年真係弱咗好多, 雖然每日都好勤力搽眼霜
但黑眼圈同眼底的細紋淚溝都令到我睇落好攰,有時都幾氣餒架!
不過有時見到比我年紀細的朋友仔眼角的皺紋比我更加明顯
我就知道雖然搽眼部保養品唔一定可以百份百逆轉歲月痕跡
但一定可以減慢老化速度
大家唔好放棄呀!







































更多產品資訊: https://bit.ly/3ecchib 



#LancomeHK #亞洲No1專櫃護膚品牌 #Genifique小黑瓶 #Genifique發光眼霜 #微生態科研專家 #EyeShowMyStrength



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...