2021年10月3日星期日

▌保養 ▌晚間修護力UP ♥ Lancome Advanced Génifique Sensitive 嫩肌活膚雙精華...*

 轉眼又過左中秋, 已經係大家口中轉季的時節了!

雖然仲係日日30幾度, 但皮膚已經開始覺得乾燥, 戴緊口罩成日覺得口罩邊痕痕地生粒粒, 可能代表係時候要轉skincare












最近Lancôme推出全新升級版嫩肌活膚雙精華(Advanced Génifique Sensitive) 晚間修護配方主打強效舒緩, 適合所有膚質, 包括敏感性肌膚
可以幫助促進肌膚表皮屏障復原, 改善肌膚困擾如紅印,毛孔,瑕疵等問題,
高效精華原液成份啟發自微生態科研, 注入7種益生元及益生菌萃取及保濕成份,幫助保持肌膚的水分,  藍色活性精萃則蘊含純度達98%的阿魏酸和維他命E,強效抗氧。

 












兩種精華新鮮密封, 直到在使用前一刻才被混合。
1.
首先按下並順時針扭動黑色瓶蓋,將藍色精華釋放到高效精華原液中。
2. 搖動瓶子,直至兩種精華均勻融合。
3. 扭開黑色瓶蓋,換上滴管即可使用!























質地同平時用開的嫩肌活膚精華一樣咁清爽透薄






搽完皮膚會覺得好舒服, 不過如果香味可以淡返D就更好喇~~







使用前後水油明顯變得平衡~~



我最近戴口罩的位置明顯出左一堆敏感粒用左雙精華幾日已經有明顯收歛好感動!!
而家我朝早就用小黑瓶, 夜晚就用呢枝嫩肌活膚雙精華, 覺得最近上妝明顯貼服左!!









調查指出52位女性使用4星期後進行自我評估, 認為毛孔粗大和泛紅情況均顯著改善:毛孔粗大達-14%, 肌膚瑕疵達-14%, 泛紅達 -24%!
我都好期待用完成枝的效果!! 不過最好係可以盡快唔使再戴口罩啦!

更多產品資料:
https://www.lancome.com.hk/zh_HK/%E8%AD%B7%E8%86%9A/%E6%8C%89%E8%82%8C%E8%86%9A%E9%9C%80%E8%A6%81/%E6%8A%97%E8%A1%B0%E8%80%81/advanced-g%C3%A9nifique-sensitive/A02328-LAC.html 

#LancomeHK 
#微生態科研專家 
#升級版嫩肌活膚雙精華 
#AdvancedGenifiqueSensitive

















沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...