2015年1月19日星期一

▌美甲▌變色甲油好有趣! 兩種不同甲色一次享受...*

去年(已經要說去年了XD) 生日前弄了SOAK OFF GEL 甲, 雖未至於深深愛上, 但覺得原來弄了指甲比想像中不礙事!
所以三個多星期後, 我又去 Blossom Nail 再整甲了!!




今次整的是早前大熱的變色甲!! 甲油牌子仍然是 Gel II~
變色甲的顏色選擇比一般少, 大多是深色的, 遇上溫差就會變淺色~顏色選擇如下圖:


之前試過粉紅甲色, 今次就想選藍色試試看~
其實選色時都非常頭痛, 因為只有21色可選, 比平時少得多, 但又大部份是我不太習慣的深色啊....


變色的soak off 甲油比我想像中稀身, 眼見美甲師塗的時候也更需要小心奕奕, 因為塗上指甲的一刻可能就會因為體溫而變色!


甲油的基本色是深藍, 遇熱/溫就會變淺色!
我塗完的時候指頭不太暖所以呈原本的深藍色, 而當晚去火鍋因為身體變暖, 指甲就變了淺藍色了~~~~


朋友們看到都嘖嘖稱奇XDDD
不過其實變色甲早已紅遍全球,  不少名人紅星連R&B天后Rihanna都是它的捧場客!!




有時見到雙手溫度不同, 兩隻手的指甲呈現不同顏色也覺得很有趣!


有時也會出現這種漸變狀態~~~
變色甲soft gel 可以keep到兩至三星期, 我已經到了三星期, 變色功能仍未減退!


男友說塗了變色甲之後, 我就不再有藉口說自己不冷, 因為看指甲就知道真相XD



Blossom nail and beauty
地址:九龍渡船街38號建邦商業大廈2樓B室
查詢:2959 3805

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...