2015年8月31日星期一

▌底妝 ▌夠薄、遮瑕度高 ♥ Clinique 完美極緻遮瑕粉底...*




講到試底妝產品我覺得我真係一個幾適合的人選, 
要試遮毛孔效果, 我得 ; 要試遮紅印效果, 我得 ; 要試 tune色, 我得 ; 要試控油, 我又得 XD
皮膚要夠多問題先可以擔任呢個位, 真係唔係個個做到ga XD
最近出席了 Clinique 完美極緻遮瑕粉底的介紹會, 見到化妝師幫model 化完個底妝真係好多野都遮到晒
同時又唔厚妝, 真係好amazing!

 
左邊係Clinique 的化妝師, 右邊係今次的示範model~
化妝師手上的就係今次活動的重點推介產品 - Clinique 完美極緻遮瑕粉底 Beyond Perfecting 
Foundation + Concealer SPF 19 PA++ (HK$270/30ml)
香港區共有5色可選。

呢一枝粉底液的賣點, 是同時結合了遮瑕膏的功效, 可用作高度遮瑕的粉底液塗抹全面, 
能於90秒內極速完粧, 省卻遮
瑕膏的步驟。


只需使用專利設計的美粧魔法棒沾取適量粉底, 在臉上均勻點開, 再用手指 / 粉卜 / 粉底掃推開, 
必要時再局部點印在需要遮瑕修飾的位置, 就可以完成遮瑕度高又不厚重的底妝!
見到model臉上的痘印和少許粗糙感都瞬間變得平滑, 我超心動!!


化妝師再向我們介紹了Skinny Sticks極緻纖幼眼線筆及Just Browsing Brush-On Styling Mousse 完美塑眉霜的用法, 令model粗粗的眉毛立即變得貼貼服服!!!

活動完後我都急不及待試試呢幾件妝物啦!!!

好少會講粉底的成份, 但今次都講一講:
二氧化鈦(Titanium Dioxide):提供廣譜UVA/UVB防曬保護,預防色斑及肌膚老化,亦不會引致敏感不適。
聚十二酰胺 (Nylon 12):締造獨特的粉底質感,有如忌廉般柔軟輕滑,極致輕盈透薄,透氣度高。
硫酸鋇(Baruim Sulfate):有效持久遮蓋臉上瑕疵。
PEG-7聚二甲基矽氧烷(PEG-7 Dimethicone):於肌膚上形成一層補濕薄膜,令膚質如絲幼滑,保持粧效12小時持久不脫粧。

當然少不得的是粉底有SPF19 PA++, 好過無啦 :)

CLINIQUE的化妝品及護膚品均通過過敏感測試, 百分百不含香料, 背都背得出。


呢枝就係傳說中的美粧魔法棒, 是CLINIQUE的專利設計, 能控制沾取粉底時的份量, 
每次取出時都已沾取了份量恰到好處的粉底液, 既可適當控制粉底的用量而避免底粧變得厚重, 同時它的斜角掃頭又可以作遮瑕棒局部點印遮瑕, 好方便!!!

Rose Beige / Fresh Beige / Crème Beige / Neutral / True Beige 五色可選, 我用的是 Fresh Beige。
試上手時可以見到推開係完全見唔到上左粉咁滯, 好貼薄。


化妝師話均勻點在全臉之後再慢慢推開, 都唔怕粉底液會變乾難推, 我驚死試左半邊臉先, 又真係喎, 隔左一陣都好易推!!!
 
上圖是薄薄全臉上左一層粉底的效果, 都已經tune到整體膚色, 瑕疵有一大半已經遮左。
跟手再重點遮遮黑眼圈同下巴痘痘。

真心講句, 真係好貼薄, 以無用遮瑕膏的前提來說, 遮瑕度好夠!
它其實有水油平衡配方, 可以吸走過剩油脂, 但對夏天+易出油的人黎講都係用埋碎粉穩陣。
我自己幾滿意呢枝完美極緻遮瑕粉底!


化左底妝當然要掃埋條眉、畫條眼線先見得人啦。

我本身眉毛多, 眉形亦託賴長得還可以, 所以都係畫少少再用 Just Browsing Brush-On Styling Mousse完美塑眉霜($130/2ml) 輕輕 gel 下就得!


它的刷頭好細, 非常易handle 眉頭眉尾的毛毛!!!
4款色澤Blonde、Light Brown、Deep Brown及Black可選, 我這枝是light brown 配深髮色也覺得不錯。



眼線方面就用全新Pretty Easy Liquid Eyelining Pen 持久輕巧眼線液 ($180/2ml)

科學毛筆型設計, 筆頭也是超尖細, 可以畫到極幼細的眼線, 而且黑色好夠黑!


完妝~~~
個人相當滿意呢一枝完美極緻遮瑕粉底, 返工同出街用都好long lasting, 
而且控油方面表現相當唔錯, t zone位置超過10小時後的脫妝情況不明顯,
中間完全無補過妝都keep到一日, 最重要係粉底一d都唔厚亦唔乾, 痘痘位置即使過左幾小時都唔會變乾一舊舊, 亦無引致痘痘惡化, 非常適合我。 

全新CLINIQUE Beyond Perfecting Foundation + Concealer SPF 19 PA++ 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++於各CLINIQUE專門店及專櫃有售。
售價:HK$270 (30ml)
店舖查詢 : 3188 1112。



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...