2015年8月26日星期三

▌保養 ▌我選的 Origins 三甲面膜 ♥ 快靚正之選...*

早幾個月受邀到了 Origins於ifc Mall的全球首間「溫室」概念店參觀!!!
而家先分享真係有少少唔好意思, 所以我會一併介紹埋當日我選取的三款人氣面膜用後感~~~




Origins全新「溫室」概念店的門前以玻璃作為牆身, 客人於店舖遠處已能看到店內設計, 感覺令人煥然一新。
玻璃牆的左右兩邊鐵架分別放了仿如Origins產品中的天然植物精油裝置及裝著植物標本的玻璃器皿。
而店內則設有以雲石打造的潔手盆, 配以一組悠閒設計的木椅, 顧客可以在這裡輕鬆試用產品並且享受輕鬆愉悅的皮膚護理諮詢。


而我就最容易比呢d小型booth吸引, 總係要睇下店內主打推介產品是什麼!


呢set Zero Oil 好吸引... 相當適合油性 / 暗瘡肌!


見到火熱產品第一位的mask我都忍唔住要拎返屋企試下喇!!!


我就帶左呢幾枝返屋企喇!!!
左起:
Origins Out of Trouble 去油暗瘡面膜 (HK$260/100ml)
Origins Clear Improvement 活性炭深層清潔面膜 (HK$260/100ml)
Origins Drink Up 速效紓渴水份面膜 (HK$260/100ml)

潔面後, 首先我會同時使用Out of TroubleClear Improvement~
Clear Improvement 內的活性炭可以像磁石般把閉塞毛孔的污垢雜質吸走, 
白泥則能深入毛孔吸走污染物、排出毒素, 卵燐脂則能淨化肌膚, 使毛孔「呼吸」暢通, 潔淨無瑕。
所以我會將佢用在臉的上半部份~

而下半部份我就會用針對暗瘡的 
Out of Trouble!
產品中有多種能挽救皮膚問題的天然成份, 包括吸油力強的氧化鋅及硫磺、鎮靜肌膚的樟腦及去除死皮的水楊酸, 能迅速而有效清除引起粗糙的老化角質及阻塞毛孔的油脂污垢, 令肌膚回復平滑, 幫助預防及紓緩粉刺及暗瘡。
用在我常常長痘的下巴就最適合了!!


就這樣一起敷10分鐘就ok了~~~


我自己覺得2枝都好好用呀~~~明顯有收油光的功效, 而且清潔度亦好好!!!
下巴的小痘痘有即時收歛的效果tim!


緊接住我就會敷返個 Drink Up!
裡面的海藻精華能補充細胞水份, 滋潤的杏桃油則為肌膚注入提供水份和活力, 
10分鐘即時為肌膚解除乾燥缺水,重拾水潤、柔軟、飽滿。


敷起來聞到陣陣桃味好醒神! 而且涼浸浸好舒服, 敷夠10分鐘又可以洗乾淨了。


Drink Up的即時效果無咁明顯, 摸上去皮膚會覺得比用前柔軟, 雖然唔明顯但水份度都有上升。


總括而言~我個人都幾推薦 Origins 的mask~ 用過好幾款都覺得滿意, 而且價錢合理!!
有興趣不妨去專門店參觀順便試用一下產品~

**產品由Origins提供**


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...