2015年8月9日星期日

▌保養 ▌保濕 x 修護 ♥ 炎夏合用的 ZINO 注水蝸牛B5精華...*

有d朋友唔係太鐘意用B牌的B5精華, 話嫌佢太清爽喎, 而我就特別中意佢果份清爽XD
剛剛用完家中那枝存貨, 就收到 ZINO 的 注水蝸牛B5精華, 短短4星期試晒成枝! 覺得好適合剛才說過不喜歡B牌的朋友仔!! 原因? 睇落去啦!



哈哈, 影相的時候已經係用左3星期的份量了, 我真係好少試用品會用晒成枝, 一來只有15ml唔算多,二來真係得我心!


產品產自韓國。它的主要成分有: 維他命原B5、蝸牛精華、β-葡聚糖、透明質酸維他命原B5和透明質酸主打保濕、蝸牛精華就有效修復細胞、β-葡聚糖可強化肌膚抵抗力
對我的暗瘡肌 / 易敏感皮膚來說, 加入蝸牛精華的產品總係用得比較安心, 而且用的期間肌膚狀況一般都比較stable, 不過呢枝精華就無講明蝸牛精華有幾多濃度了。


滴管設計, 方便衛生, 我早晚都會各用一整泵。


它的質地偏稠, 但延伸性高, 我會輕輕用手掌全面推開再打圈按摩。


相比B牌的 B5 精華, 它比較rich, 皮膚需要點時間吸收, 但吸收後都會好爽, 唔會覺得笠痴痴有一層留在皮膚表面, 反而禁落去會覺得皮膚飽滿左。


即時效果係覺得好飽滿啦, 用左足足一個月, 覺得皮膚整體係滑左同埋有彈性。

呢張對比圖就係用後三星期影的, 我覺得最大分別係下巴的痘印有變淡, 額頭乾紋有改善!!
p.s 產品介紹指改善細紋都係蝸牛精華的賣點之一。


不過用後即時的水份測試就有少少失望, 明明皮膚感覺好水, 但增幅原來唔多。

總括而言我個人都幾滿意呢枝精華的表現, 用得舒服! 
唯一缺點就係15ml實在太細枝喇!!! 出返枝30ml 的差不多喇~
同期推出的杏仁酸黑頭導出夜精華都好吸引呀, 想試!!


ZINO 注水蝸牛B5精華$268/15ml
銷售點:萬寧、ZINO概念店、MAX Club、Sasa購物網、BonBonTong購物網

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...