2015年10月30日星期五

▌保養 ▌keep得到的保濕精華 ♥ SOTHYS 豐盈重塑水份精華...*

開始轉季, 夏天用的清爽型保濕精華或者會唔夠力, 
早排收到呢枝新的保濕精華, 用左足足3星期, 係時候分享下!



SOTHYS 的產品大家多多少少都會有聽過, 它是法國百年美容品牌, 我用過幾款產品, 比我的感覺就係對皮膚零負擔, 用得舒服值得信賴, 每次見到美容院用它的產品, 就會加加加分。
2015年,SOTHYS研究室開發出專利成份「1055牛肝菌提取物」, 結合科學技術打造出「分子透明質酸水份系列」, 從肌底注入及鎖緊水份關鍵-透明質酸, 讓皮膚水份含量回復飽滿水平, 徹底解決缺水問題。呢一枝就伙係呢個系列其中一款產品 - 豐盈重塑水份精華 Intensive Hydrating Serum ($798/ 50ml)


成份方面, SOTHYS 於精華表層注入極速補濕成份高量分子透明質酸, 瞬間讓肌膚解渴;
專利成份「1055牛肝菌提取物」迅速強化透明質酸, 
於細胞內外發揮補水鎖水雙重功效; 
同時特別添加滲透力驚人的LMW低量分子透明質酸, 重塑幹細胞生命力, 使讓肌膚從低層起回復最佳水潤狀態。


質地相比一般透明質酸精華杰身, 有少少似Lotion, 推開覺得比較rich!


頭兩次以為佢好rich, 用1泵發現唔係好夠推勻全面!!
feel到佢吸收力好好, 所以我會泵多少少, 大概每次用1.5泵份量就剛剛好。
而且我會避免先用掌心搓開再抹上面, 因為這只會淪為被掌心吸晒的下場...


抹開之後頭1分鐘滋潤感較重, 但好快就會覺得已經吸收得7788!


搽完有光澤感, 但唔係笠痴痴的感覺, 唔錯!


最近去緊做treatment清暗瘡, 但照用都無問題, 唔會惡化(但都唔會有特別改善)


用完成10分鐘做水份測試都仲有50%, 滿意! 覺得幾long last~
唯一缺點係價格有點貴, 因為感覺好快用光!!!


SOTHYS銷售點:
The Diamond Club
銅鑼灣糖街1號銅鑼灣商業大業12樓1201號舖電話: 2577 2333


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...