2016年1月22日星期五

▌保養 ▌原來彈力最緊要 ♥ SOFINA LIFT Professional 科研緊緻修復精華...*

呢幾年成日聽「膠原蛋白」好緊要, 過左25歲就年年流失乜乜乜, 
搞到我地個個一聽見可以補充膠原蛋白的產品就即試!
但原來只佔真皮層構成約2%的「彈力線狀纖維」先係肌膚「彈力」的塑造者, 
而膠原蛋白狀纖維則為肌膚塑「形」。
所以一旦「彈力線狀纖維」退化或斷裂, 肌膚就如牀褥失去彈弓般, 無法回彈至原本緊緻平滑狀態, 結果就是皺紋、鬆弛、下垂等老化現象的浮現.....


簡單黎講除左內外補充膠原之外, 都要好好照顧彈力線狀纖維去維持表面彈性先真正會靚!


呢枝LIFT Professional 科研緊緻修復精華就係SOFINA花左超過30年研究「如何抑制彈力線狀纖維分解」的重大突破, 可以恢復肌膚的緊緻及回彈力!

膠原蛋白會因年紀而流失, 而
彈力線狀纖維比膠原蛋白更容易受紫外線傷害而出現變異, 
真係想靚原來都咁難...


呢枝科研緊緻修復精華就用左嶄新的胜肽複合物生薑精華來抑制「彈力線狀纖維」分解, 同時增加彈力線狀纖維的生成量。
另外又加入
創新水嫩緊緻配方 [墨角藻 EX +馬粟樹精華 SP + 檸檬精華] + 新添加胜肽複合物, 可以提升膠原蛋白線狀纖維張力及拉伸力。
最後利用「深層鎖水層狀構造」的層狀結構來鎖住大量水分, 並調整肌膚的 pH 值美容成分及滋潤水分能長時間持續滲透到真皮層, 令皮膚有返彈性。


精華有少少香味, 原來係以茉莉花、鈴蘭及玫瑰作基調,配合生薑、香柑、 香橙、紅胡椒子及花草草本的優雅香氣。


質地都好水潤呀!!! 而且好易推。


推開按摩一陣就吸收, 而且一D都唔黏笠!!!
Lifting product黎講佢真係好清爽!!


而我都有按照官方教的
重點緊緻提升按摩方法黎按面, 我係泵2下搽勻全面就直接按喇~~~
(請無視我胖胖的手指)
1) 額部: 輕按眉間, 以手指按著額頭並向上提升塗抹。
2) 眼部: 以指腹輕按眼頭, 緊貼眼下, 由眼頭向眼尾均勻向上塗抹。3) 唇部: 從鼻翼到嘴角的法令紋, 用一隻手輕按在法令紋內側, 另外一隻手向上提塗抹。<<我都順便提拉腮位

而呢枝精華對我黎講最大的賣點就係改善乾紋, 而且有效針對眼部及唇部四周容易出現鬆弛及皺紋的問題!!!!
所以我係毫不猶豫咁搽眼底架!!! 按完再搽eye cream鎖水。


用左都1個月, 我自己覺得呢邊法令紋係有少少提拉效果架! 面頰好似都緊緻左少少少少無咁pou。
不過本身呢邊面的法令紋本身就不是太明顯~~~另外bonus係我覺得可以收歛到不太嚴重的毛孔~


水份方面我覺得有10幾個%的升幅雖然唔算好多, 但都係滿意既。


總括黎講我自己就幾中意呢枝 LIFT Professional 科研緊緻修復精華夠light唔笠, 有時懶會跳過保濕精華直接搽佢都唔覺得唔夠潤, 所以都幾推薦比唔喜歡較heave的lifting product的朋友仔啦~!

SOFINA LIFT Professional 科研緊緻修復精華售價:HK$490 / 40g11 月 23 日(SOFINA Beauty Shop 率先發售)/ 12 月 1 日(全線公開發售)
查詢電話︰2866 3776 
香港網址:http://web.sofina.com/hk 

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...