2016年1月16日星期六

▌保養 ▌同雪肌精一齊賀生辰 ♥ 滋潤版化妝水超推介...*

不知不覺已經在theZtyle過了4個寒暑, 話咁快...已經在剛過去的年尾渡過了30歲的生日, 
原來已經跟大家分享了4年來的皮膚護理點滴, 一直說不上是什麼教學或者是心得, 就只想把用過的產品感受分享出來。這年來開始變得比較忙, 文章產量變少, 但心裡也一直惦記著想要閒時分享些什麼, 感謝仍會看我文章的你, 也感謝仍會找我試用產品的品牌們。

***

聖誕前出席了一個一直很想試試的品牌活動! 早前去東京玩時也一直在藥妝店看到它的蹤影, 很想試卻又捨不得買, 結果終於等到這個機會!!


yeah 就是雪肌精喇!!!
好多人話佢有神仙水咁好用, 但又平過神仙水一截, 所以我先會一直都想試~~
而且藍色瓶身加上字體好日系, 看起來特別吸引 XD

當日大會邀請了好多位網絡紅人及Blogger到來!
不過我就覺得較長時間的活動鹿安排座位會比較好, 畢竟拿著東西到處拍照也不怎方便。


雪肌精除了toner之外的產品系列。


呢set 防曬系列好燒!! 尤其是 essence gel....感覺是可以護膚的防曬產品是不是???


當日大會的dress code是藍和白, 所以大家都很乖的穿了相關顏色的衣服!!!
司儀整個流程都很生動, 一直跟大家互動玩遊戲, 不過當天我有點不舒服就沒在參與了。


而活動後大家都得到一套三件雪肌精產品回家試用!我就用左大半個月了!係時候分享喇~~~
左起:
藥用雪肌精美白化妝水藥用雪肌精美白化妝水<滋潤版
藥用雪肌精美白乳液<滋潤版

兩款滋潤版都係為迎接品牌誕生的30週年而特別推出架!!!!
「滋潤版雪肌精」除了加入與「藥用雪肌精」共通的和漢植物萃取液外, 更額外配合具高度保濕力的麥門冬萃取液及去除暗黃暗啞的天人花萃取液。


試用左幾個星期, 我認為最好用的係藥用雪肌精美白化妝水<滋潤版>!!


兩款化妝水外表完全一樣! 滋潤版就在瓶身多了 Enriched 的字樣, 買的時候小心睇清楚啊!
滋潤版美白化妝水除了補濕之外, 同時亦
具備極佳的油水平衡配方, 兼備「高效滲透力」和「滋潤度」兩大功效!


味道方面, 滋潤版化妝水帶有少少爽身粉味, like!!!!


原本以為滋潤版化妝水會有少少杰身, 但原來同普通版一樣都係透明水狀的~~


單用其實都已經好補水好夠潤! 但為左效果好, 我會濕敷!!!
首先用清水稍稍沾濕化妝棉再倒toner, 就唔會被化妝棉吸走太多toner喇~

敷完個toner mask皮膚明顯水潤又飽滿架!!! 去黃效果明顯, 毛孔都有收歛,
最重要係我試過有幾晚單用滋潤版toner, 唔用精華, 然後直接用滋潤版乳液, 皮膚完全無乾爭爭的感覺, 
所以懶人用一流呀! i am loving it!


藥用雪肌精美白乳液 <滋潤版>與化妝水的賣點同樣是「高度滋潤」﹑「不黏膩」, 
乳液更能平衡肌膚的水油成分, 護理因乾燥而造成的暗啞問題。


成份方面含薏仁萃取液、當歸萃取液
白蘞萃取液旋覆花萃取液麥門冬萃取液天人花萃取液甘油。具高保濕效果的麥門冬萃取液和天人花萃取液可以滋潤肌膚。

成份上跟滋潤版toner基本是一樣的!

乳液就唔係爽身粉味喇~反而係以玫瑰和茉莉作基調, 再混合甘菊和牡丹花的淡香!
乳液質地濃厚, 伸延性極高, 推開之後又唔覺得笠!


通常我會用兩泵份量全面用, 由於伸延性高, 我會稍加按摩等佢吸收得更好!!


toner+lotion之後皮膚好軟熟, 兩個step已經有足夠滋潤~對皮膚的負擔亦比較少。
值得一提的係雖然佢係美白系列, 但可以有咁好既保濕效果, 真係幾surprise!


做左個水份測試, 效果極之滿意!
用「一試愛上」黎形容我對雪肌精呢幾枝產品真係無誇張~~
產品幾貴、口碑幾好都假, 皮膚感覺舒服就最緊要!


最後再謝謝雪肌精的活動和提供試用! 兩枝產品都係$310, 唔算貴! 有興趣可以一試~

***


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...