2016年1月25日星期一

▌妝物 ▌染橙染紅無煩惱 ♥ IPSA 全新5色Eyebrow Creative Palette...* ... ... ... ...

就黎過年喇!! 相信大家都會襯新年去剪髮染髮, 誰都想新一年紅運當頭, 所以過年最熱門的髮色一定係紅髮吧~
呢幾年我就比較喜歡染帶橙的copper色, 一來令髮色無咁黃, 二來又比較sharp!
不過由於我天生毛髮較粗黑, 次次染完髮, 黑黑的眉毛顏色都好礙眼, 跟亮麗髮色形成強烈對比 XDD


我相信唔止我一個有呢種煩惱!!!好喇而家終於有件法寶可以解決喇~~



IPSA 推出全新的 Eyebrow Creative Palette, 小小一盒已經集齊 5種色調及 4款專業眉掃!


Palette內備有 3 種最能配合亞洲人膚色的深淺啡色, 同時加入突破性的橙色及紅色色調, 
可因應個人髮色而自由微調眉毛色調, 同時填補眉毛之間的空隙, 打造陰影輪廓, 塑造自然立體眉型妝效。
另外並配備 4 種不同形狀的專業眉掃, 包括硬身斜角掃、軟身斜 角掃、斜身陰影掃、圓形掃頭。


成盒野好似 eyeshadow palette 呀!! 相信兩用都絕無問題~ 而且橙紅兩格比我想像中顯色呢。

 
本身都有少少擔心咁多色唔識用, 好彩膠片上連教學都齊了!!!
我就黎一步步試下先!


Before的眉毛, 毛髮長、粗且黑, 如果黑髮我唔會畫眉, 只會用眉gel固定長的眉毛, 
但我其實keep住都有染髮, 所以畫眉都係我每日的功課, 基本上不會要求自己將整條眉毛變色, 但想睇落無咁黑實就OK!


首先, 利用硬身斜角掃以(A)自然啡色掃於眉型前2/3位置, 勾勒自然柔和眉型



勾勒幼身鮮明眉尾。



再利用斜身陰影掃以(C)淺啡色掃於眉頭下方凹陷位置,塑造立體陰影輪廓。


最後視乎自己的髮色,利用圓形掃以(D、E)橙色或紅色掃於整個眉型,微調眉型顏色。


搞掂!!

開頭以為咁樣化應該要花點時間先完成眉妝, 但試左幾次又覺得比想像中快~~
不過始終我的眉毛較長及黑, 光用眉粉還是不能完全tune色。
但overall黎講幾match我的髮色啦!!! 如果再補少少橙啡眉gel, 顏色應該會更實在, 不過亦都無咁自然就是了~~
呢盒 Palette 中仲蘊含獨有的 Eyebrow Fitting Powder, 每一顆細粉都被 Smooth Oil 包裹著, 所以高效防水、 防汗, 令眉妝持久貼服。


個人認為幾適合常常會改變髮色的朋友仔, 或者係化妝師!
一盒$300可以用好耐, 對眉妝要求高的朋友仔絕對值得投資。



Website: http://www.ipsahk.com 
Instagram: @ipsa_hk 
Facebook: @IPSA HK 
Weibo: @ipsa 香港茵芙莎

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...