2016年7月4日星期一

▌妝物 ▌遮瑕新概念 ♥ Coverderm Classic 醫學級遮瑕產品...*

每次講到遮瑕呢一個課題, 我就覺得自己係一個非常適合的試用者,
畢竟經歷過爛面但因為工作關係必須要化妝上班的日子.....對於一件遮瑕產品好唔好用, 實在可以話係半個試用專員....

Coverderm 呢個醫學遮瑕品牌我早兩年已經見識過,
當時仲試用左佢地好受歡迎的Coverderm Perfect Face 遮瑕乳霜,
而今次就試用另外兩件產品!



Coverderm 是來自意大利的醫學遮瑕產品品牌, 是醫學界認可及廣泛使用的強效遮瑕膏, 賣點是有效遮瑕而不厚重, 能完全遮蓋嚴重的皮膚問題如白蝕、黑眼圈、雀斑、胎記等等~

今次主要想介紹一款醫學遮瑕產品: Coverderm Classic®全效防曬遮瑕膏 ($398/15ml)



話明係 Concealing Foundation, 即係底霜及遮瑕膏二合一!



而且特點係
有SPF30防曬保護、防水、24小時持久, 而且不會刺激皮膚或阻塞毛孔, 及
低致敏性。




盒子內有一小匙方便取用遮瑕底霜。




色號更有10種可選擇, 我就選了3號色。




看了幾個官方的video教學, 我也試試看用Lavedo Cosmetics專用化妝掃上妝!




毛質用優質纖維毛製造, 幾幼細唔拮面。




嘗試用foundation brush薄薄掃開一層, 覺得粉底霜比想像中杰身, 但額頭、鼻子我可以用它輕易掃勻。
另外, 這枝foundation brush 角度超適合用來修飾鼻翼呀!!




而痘印我就轉用concealer brush重點修飾,
呢枝遮瑕掃$50蚊ja!!! 我舊果枝已經用左3年頂唔順, 而家剛好可以換新, 真係好好用!




話咁快就一take過完成底妝+遮瑕~




最近period....皮膚狀態唔多好! 遮左完全睇唔出before有幾殘!
因為粉底質地杰身, 一開始比較難推, 但快速推開晒之後又比想像中好,完妝效果幾滿意。




妝感都好自然唔厚粉。
由於我夏天勁容易出油出汗, 即使標榜控油的產品都無辦法完美keep到長時間不脫妝。而呢枝呢, 如果大部份時間逗留係室內地方, 妝容都可以keep到5-6小時~期間需要印印面油, 相信秋冬使用的持久度一定會更好。



另外想順便介紹一下同是可於 Lavedo 
Cosmetics 購入的 HARRISON 深層注射性肌底保濕精華 (6折後 $380/32ml)



主要成份有水、透明質酸、維他命b5。
而且係低致敏、不含油分及香料。

佢可以深層注水補濕、預防幼紋, 皺紋, 舒緩及急救敏感乾燥皮膚增強細胞鎖水力,平衡油光水份就算係包括白蝕、濕疹、乾性皮膚都可以用,
果酸療程及激光治療後使用, 效果會更好!!!!




我除左日夜都用作精華素之外, 佢仲可以溝落粉底 / base度用, 令底妝更加持久!




水份度上升幅度令人相當滿意!!!!




講乜都假、最緊要卸乾淨個妝!
所以最後一定要講埋呢枝Coverderm Removing Cream ($398/200ml)

經臨床測試證實低致敏性, 且不會增加皮膚油脂分泌, 並蘊含蘆薈精華
有舒緩及柔潤敏感性或暗瘡性皮膚的功效。




呢枝 removing cream 早幾年試過已覺得卸力非常好, 而且用完一d都唔乾!
感覺好似用lotion卸妝咁, 而且仲有一陣陣爽身粉味, 好relaxing!


相比一d有嚴重皮膚問題的朋友仔, 我知道自己面上的瑕疵只不過係小事, 慶幸市面上愈來愈多呢一類型的產品, 可以令到瑕疵減淡, 自卑感都無咁重。希望大家都可以搵到適合自己的產品, 自信地面對世界!




Lavedo Cosmetics 醫學遮瑕及醫學皮膚護理產品:www.lavedo.com/cosmetics
Facebook: www.facebook.com/lavedoYoutube 示範: http://youtu.be/UF1G4TF3XQ0 (瘀傷/色素) , https://youtu.be/YNa5dhbEBq8 (疤痕)地址:銅鑼灣紀利佐治街 1 號金百利 10 樓 1007 室(地鐵站 E 出口)



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...