2016年8月3日星期三

▌保養 ▌一次七日 ♥ Neogence 專業煥膚不求人...*

家居煥膚已經唔係新鮮事喇! 我呢幾年都用過好幾款家居煥膚產品, 雖然係好方便但總係有時會唔記得用~
而且每款用的時間總係有少少拮面, 或者會令皮膚有輕微泛紅, 有d仲會將底層污垢谷出黎!



今次收到 theZtyle 的試用係我愛牌之一的 Neogence ♥
近呢一年 Neogence 推出的產品都加入可愛元素, 感覺親民左好多!
講到呢個牌子多數都會諗起玻尿酸保濕原液, 的確對我黎講真係好好用, 其次就係大大罐gel mask, 而今次試用後就加多左一件 - 
杏葡酸肌光煥膚組 


Neogence 係台灣品牌, 產品也是台灣出的, 幾年前我也曾到台北參觀過他家的生產線, 很衛生很可靠!
(回顧 點我 , 自己也順道回顧了一下當時記錄的幾篇文章, 又花了20分鐘xd)

大家應該都認識「杏仁酸」吧! 我也認同是一個既有補濕效果又可溫和煥膚的好東西, 
但它唯一缺點就是只能在皮膚表層起作用, 如果過度使用就會容易造成肌膚敏感。
新一代杏葡酸」則是結合大分子杏仁酸與小分子焦葡萄酸, 它的煥膚效果功效更全面且溫和不刺激~

當中的大分子杏仁酸能調理中、淺層角質層, 疏通毛孔並幫助肌膚表層控油, 使粉刺不易生成。
小分子焦葡萄酸則能迅速滲透角質層, 深入真皮層刺激膠原蛋白增生, 除去深層斑點, 改善肌膚暗沉及細紋。


呢個杏葡酸肌光煥膚組賣點係「只需7天就把肌膚調整到理想狀態」
內容物共有7包像面膜的東東, 其實是由day 1 - 7 每天要用的東西!


7包看似很複雜, 但其實只有兩個款式!
七天分為「煥膚日」及「舒緩日」, day 1, 2, 4, 5 是煥膚日, 其餘的都是舒緩日!
使用方法如下:


「煥膚日」就要使用黃色的小包!
裡面有
杏葡酸煥膚棉 + 蜂王乳肌活修護晶凍~


首先潔面和toner後就直接使用這片含有杏葡酸的煥膚棉, 避開眼、唇周,擦拭於全臉, 鼻翼咀角全部都不要放過。
我會用煥膚棉一直按摩個2分鐘直至吸收, 剩下的精華我會擦頸~

杏葡酸雖保留了杏仁酸的溫和, 但初次使用的朋友仔可能會有少少拮面感覺, 我就完全沒有喇~

step 2 就係厚厚地敷上蜂王乳肌活修護晶凍~~不過這個份量不太能厚敷耶XD


這個凍膜我敷個30分鐘基本都已經吸收得7788, 最後我不會洗掉, 但會用紙巾印走表面油油的一層, 他可以修護舒緩煥膚後缺水乾燥的肌膚, 敷完皮膚會變得飽滿~

「舒緩日」就要用紫色小包~
裡面有
玻尿酸保濕原液+蜂王乳肌活修護晶凍

玻尿酸保濕原液份量超多!!!! 多到都可以塗臉塗頸再塗雙手了!
我都會配合導入機 / 按摩使用。

玻尿酸保濕原液吸收得差不多之後, 又重覆上面厚敷蜂王乳肌活修護晶凍的步驟~
其實舒緩日就是補濕+滋潤day!

這樣持續護膚7天, 感覺比想像中快啊~~~~
不經不覺就已經完成家居煥膚之旅, 這7天使用期間完全不覺得有任何皮膚不適刺痛的感覺, 
亦不會有因為煥膚而乾燥脫皮不上妝的情況出現, 不會像平常用酸類煥膚一樣覺得麻煩!


毛孔沒怎收歛是有點小失望, 但下巴的痘印短短7日有不錯的改善!
而且使用前的皮膚比較暗啞粗糙, 7天後就比較剔透。
個人認為用後感覺相當棒~~~而且每天一包預設的護膚step還能免卻我每天要敷什麼面膜的煩惱, 
如果不習慣去美容院做臉 / 平常根本懶得隔日敷臉的朋友仔, 每月花$260去連續做個7天家居煥膚也是個不錯的選擇!

Neogence各系列產品於全線莎莎分店獨家發售。顧客查詢熱線:2505 5023。

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...