2016年7月31日星期日

▌保養 ▌還原基本步 ♥ 體驗 CLINIQUE 3 Steps 基礎護膚...*

卸妝、潔面、toner、精華 x 1-2款、面霜
以上幾步應該就係大家的保養習慣! 我都唔例外, 再加上2-3日一次的deep clean, 每天敷面膜....
但肌膚狀態一直都處於一個時好時壞的情況, 有時都幾氣餒架!


CLINIQUE 3 Steps 應該無人未聽過啦, 佢主張的三個步驟:清潔清理皮層滋潤強化
可以輕易地從根本解決各種肌膚問題, 以高效簡易的清理皮層系統, 創造「淨、透、亮」的健康肌膚。

自從開始關注皮膚問題咁多年, 都未完整用過3 Steps去保養, 只係試過用step 2 的Clarifying Lotion黎抹面, 當年效果覺得一般, 今次受邀再次挑戰完整3 steps 保養組, 就睇睇呢個月的皮膚有冇改變!

 
3 Step護膚程序設有不同配方, 為不同性別、年齡、種族及膚質提供猶如度身調配的專用配方。
呢3枝產品係櫃姐因應我的皮膚狀況替我選的, 
左起: 
Liquid Facial Soap洗面液 (Oily Skin Formula) - HK$190 (200ml)
Clarifying Lotion Twice a Day Exfoliator溫和潔膚水 (3號) - HK$170 (200ml) / HK$290 (400ml)
Dramatically Different Moisturizing Gel 特效爽膚啫喱霜 - HK$170 (50ml)/ HK$310(125ml)


櫃姐看穿了我毛孔粗大容易泛油的問題, 就給我選了油性皮膚適用的產品。
呢枝洗面液Oily Skin Formula 就適合第三及第四類型肌膚, 即混合性偏油及油性肌膚~
另外兩款洗面液中, Extra-Mild 係適合極乾性及乾性肌膚、而Mild就適合混合性偏乾性皮膚。

質地係啫喱狀, 加少少水可以搓出少量泡沫~
佢成份有薄荷(Menthol)可以鎮靜肌膚
聚季銨鹽-7(Polyquaternium-7)令肌膚柔軟滋潤。
水果精華(Serenoa Serrulata)能平衡肌膚本身的油脂。
既賣點係能深入清潔毛孔內污垢, 去除肌膚上的污垢及過剩油脂。洗完我覺得好乾淨! 但唔繃緊very good!


當日跟我一起去給櫃姐配3 steps時的幾位女生全都是2號潔膚水的用家, 只有我是3號XD
呢枝Clarifying Lotion Twice a Day Exfoliator溫和潔膚水係呢基礎三步入面最重要的一環!
因為清理堆積的老廢皮層是打造完美肌膚的關鍵, 正常年輕的肌膚是可以不停自我更新, 
但隨住年紀愈大, 自我更新的速度就愈慢, 死皮在表面積聚的時間就愈長~為了令保養品更加有效被吸收, 加附清理老廢角質層就是必須的!


呢枝溫和潔膚水備有四種配方, 可以配合乾性、混合性偏乾、混合性偏油肌膚的不同需要。
賣點係保持肌膚於最佳平衡狀態, 令肌膚感覺潔淨清爽, 並為後續的滋潤步驟做好準備!
而我呢枝就係混合性偏油性肌膚適用的3號潔膚水。
佢既成份有:
葡萄糖胺 (Acetyl Glucosamine) - 能促進細胞更新, 持續地清理肌膚表面的死皮細胞。溶解死皮因子 (Salicylic Acid) – (3/4號配方) 幫助清除肌膚表面的死皮細胞, 從而保持肌膚自然的更新過程。透明質酸(Sodium Hyaluronate)、甘油(Glycerin)和海藻糖(Trehalose) - 讓肌膚在清理皮層的過程中維持平衡狀態。獨有舒緩鎮靜複合配方 - 清理角質層同時保持肌膚舒適, 減少刺激肌膚的機會。


要令角質層去除得更有效, 就要配合棉球使用。份量只需要用棉球塞住瓶口倒兩下就已經足夠, 並不需要整顆棉球都濕潤。


然後按照上圖方向於整個面部和頸部輕柔擦拭一次, 
由於成份當中有少許酒精, 所以不要打圈或重覆擦拭同一位置, 而且要避開眼部四周~


全臉擦拭完一次棉球會有點灰灰的, 明明已經卸過妝洗完臉還這樣.....
用完覺得臉超級清爽乾淨! 雖然有酒精但完全唔覺得刺激、拮面、敏感什麼的~
其實我覺得我的棉球已經算是很乾淨了xd
平常導出都不怎麼髒, 下巴卻又總是長痘就是了....


3 steps 的最後一步就係Dramatically Different Moisturizing Gel特效爽膚啫喱霜, 可以
補濕滋養肌膚, 並強化肌膚屏障, 增加肌膚的吸收能力!
講起上黎明明係一枝肌底液的功能, 但現在是 moisturizing gel 來了耶......
這個謎底終於被解開, 原來所謂的gel, 只是一個稱呼, 實際上它是一枝修復皮膚的肌底gel!
而且佢亦有3款質地比唔到既肌膚需要, 我呢枝係for油性及混合性偏油性肌膚, 
另外仲有較潤的Moisturizing Lotion+ 和Moisturizing Cream適合即乾性、混合性偏乾性肌膚。


成份方面:
透明質酸(Hyaluronic Acid)、甘油(Glycerin)、天然補濕因子(NMF) - 可以補濕鎖水, 
向日葵籽(Sunflower Seed Cake)、大麥精華(Barley Extract)及青瓜精華萃取(Cucumber Extract)- 強化肌膚天然屏障, 增強對抗及抵禦外來環境的壓力和侵害


我呢枝moisturizing gel啫喱質感輕爽順滑, 不含油分, 打圈幾下好快就吸收。
不過提提大家佢蘊含矽, 有吸油作用, 皮膚會覺得清爽少少~但介意的話就只作早上用好了。


用完3 steps 以為就已經完成保養程序? 原來唔係!!!
呢3 steps 只係一個保養的base, 搽完moisturizing gel 仲可以加返自己一般的skincare, 
例如我想加多層美白精華都可以! 最後搽返面霜就真正完成整個保養程序~


前後都用左成個月喇~~~
呢個月我都早晚有用齊上面3 steps, 覺得塊面乾淨左, 無咁易泛油, 每次都好中意用完step 2 的清爽乾淨感覺!
鼻翼的粉刺有明顯減少, 舊痘痘復原得快左, 但同時下巴都有長新痘痘...
最大分別係覺得搽skincare吸收左好多! 皮膚比之前有光澤感~
所以我都會keep住繼續用晒佢地為止! 無辦法啦, 年紀愈來愈大, 想皮膚質素唔降低, 真係少d努力都唔得呀~

以上產品於各CLINIQUE專門店及專櫃有售。
店舖查詢 : 3188 1112。


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...