2016年11月16日星期三

▌保養 ▌我的美麗日記 ♥ All in One 限定收藏盒(台灣篇) ...*

為左留住客人的心, 呢幾年保養品界別都推出唔少 crossover 的產品,
有時見到包裝靚或者好特別的, 就算唔係用開, 都會有衝動想買黎儲, 我知你懂的!
今次我就介紹一下成日都玩新款、百試不厭的《我的美麗日記》限定新品~



今次就係聯乘香港著名插畫家John Ho, 首度推出的兩地主題限定收藏盒! 主題係香港 x  台灣!而我呢盒就係 All in One限定收藏盒(台灣篇)~

香港同台灣的關係有幾close應該大家都明白, 講到最方便的短trip亦一定有台灣份!
今次聯乘系列就以【美麗.雙城】為主題設計出兩款主題限定收藏盒, 由John筆下可愛的「肉肉熊」和「花花貓」化身成為親善大使, 帶領粉絲遊歷兩地, 認識兩地特色小食及著名地標, 一同細味兩城的特色!


左下角就係花花貓喇~~~佢係台灣篇的導遊!
除左文化背景有相似的地方之外, 兩地都有既共通點一定就係 街.頭.小.食!
所以盒子外除了印有台灣地標101大樓外,  仲有一堆你實會講得出所有名既小食~


盒子內總共有14款皇牌面膜,  共25片, 真係日日敷都用到成個月呀! 


25片面膜分別就係:
各3片黑珍珠煥白面膜
墨西哥復活草毛孔緊緻面膜
官燕窩全效滋養面膜
玻尿酸極效保濕面膜
阿爾卑斯雪絨花極緻修護面膜
各1片納豆發酵保濕面膜
角鯊烯修護保濕面膜
大馬士革玫瑰面膜
撒哈拉沙漠柵藻平衡控油面膜
紅酒多酚煥采面膜
沙地蘆薈舒緩面膜
皇室珍珠晶亮面膜
墨西哥仙人掌面膜
南極冰河醣蛋白滲透保濕面膜
**特別加送台灣溫泉細緻保濕面膜1片**


好多款我都未見過 / 未試過, 好正!!!

呢9片都係得一片, 好珍貴!!!
14款面膜入面, 有部份係一直採用的不織布面膜紙, 薄身d, 精華亦偏向清爽型。


另外有部份係極潤型精華液, 布面膜紙都厚身少少~
第一次用呢款面膜紙感覺非常好~~~比薄身的更親膚, 精華多但唔滴漏~

每一款面膜紙後面的描述好像比以前更清楚仔細! 
每次揀一款黎敷都好津津有味咁睇清楚邊款適合當日膚況XD


一收到就試晒全部款喇!! 其中呢6款係我的心水~~~


一盒25片都只係$159, 我覺得用黎送禮好抵又大體~
盒子設計活潑又輕鬆, 每次見到都覺得好色彩繽紛, 人都放鬆d!
就算用完面膜都可以自己refill其他mask, 無平時d紙盒一拆就扔咁唔環保~


最後再提一次, 在香港及澳門地區, 只有萬寧才是《我的美麗日記》的獨家銷售點, 其他地方賣的品質都係無正貨保證架!! 我就好多年前試過格仔舖買過, 一拆就聞到怪味.....想買都係去萬寧啦!

查詢電話:3425 4656
網址:www.beautydiary.com.hk
Facebook:www.facebook.com/MyBeautyDiaryHK

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...