2016年11月23日星期三

▌身體保養 ▌終於脫走手背手指毛毛(2) ♥ 又黎到銀座Calla ...*

暑假的時候分享過, 我終於的起心肝去銀座 Calla 脫走前手臂、手指、手背的毛髮~~
不知不覺已經做左3次療程喇~~係時候黎個中期報告!



由於脫毛療程大概係6-8星期做一次, 對於我呢d超級健忘的人黎講.....
只要唔mark低就一定會唔記得幾時做療程....
好彩每次職員都會幫我在Calla會員卡上面寫好日期~方便我隨時拎返出黎睇, 
而且每次療程前1日都會有SMS貼心提醒~
我一開始唔記得左有呢張卡....打左去門市問~職員都好耐心提我可以睇返張卡, 態度完全冇表現唔耐煩, 抵讚!


每次約好左時間去做facial / 脫毛之類, 其實好怕準時去到仲要等幾個字先做得.....咁我預約有咩意思?
但係我每一次去Calla脫毛都係唔夠5分鐘已經入得房, 從未見過多於2個reception area等待的客人~
今次都唔例外, 早左少少去到, 等左唔夠5分鐘就入得!


雖然平時我係比較中意靜靜地做treatment, 不過激光脫毛始終多多少少會有少少痛~
我都唔介意治療師一邊同我傾計分散我的注意力。
今次已經係手背、手指、手臂脫毛的第3次, 上一次的激光強度已經比第一次稍稍增強, 
而今次亦會再增強少少去令效果更加好~
加大激光強度係會令皮膚反應大d, 而接近骨頭的位置感覺會更加強烈, 我今次一邊同治療師傾計, 好快就搞掂!


相信有d朋友仔都記得我幾年前試過打完激光出現毛囊炎的情況....
所以我對於脫毛後護理的步驟非常緊張~~試過有d中心脫毛後只會搽一層cream就叫你走, 個人認為唔足夠架!
今次打完之後都即時有出現少少泛紅情況, 噴完Calla獨有的美肌潤美保濕護理之後, 好快就退左, 呢個護理真係好有用架!


大家都知道脫毛療程後的毛毛係會暫時唔見晒, 但做一次療程其實唔係每個毛囊都受光, 隔一排就會生返d出黎~~~所以我既對比圖都會係療程後10日左右先影~~咁就可以睇到每一次療程真正進度喇。


其實都幾明顯見到3次之後毛毛已經生得慢左好多~
非常期待6次療程後的效果! 到時再同大家分享啦!

分店資料:
旺角店 - 九龍彌敦道625-639號雅蘭中心辦公樓1期13樓1332室電話: 2343 5338
尖沙咀店 - 九龍尖沙咀加拿分道18號恆生尖沙咀大廈1303-1304室電話: 2311 2211
銅鑼灣店 - 香港銅鑼灣登龍街1號金朝陽中心II期 Midtown 16樓B&C室電話: 2811 2211

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...