2017年3月13日星期一

▌指彩 ▌Keep 得好好 ♥ 一試 Yinensis 美甲服務...*

早排同事介紹我玩甲貼, 看似好方便但係手勢麻麻地, 貼完就算用gel top coat都只得幾日貨仔, 
對於soak off gel 甲始終念念不忘......諗起好似好耐冇去整甲喇, 適逢旅行前有少少時間就去整一整啦!!!



今次整甲的地方係位於尖沙咀漢口道的Yinensis 然淙養生文化館, 
上一篇文章都有分享過她們提供的Fit Magic Plus 磁穴瘦身療程~

其實當日黎到見到有美甲服務已經好有興趣, 因為display出黎既甲款都好靚呀!



為左節省選甲款的時間, 今次我都上ig搵定d參考圖比美甲師睇, 因為當時就快情人節, 我都想整sweet少少的甲款!
同美甲師溝通好之後就即刻開始喇!


美甲師幫我極速修好圓方甲形, 剪短少少可以比空間佢留長~~
加上我都唔習慣留太長指甲, 所以呢個長度剛剛好喇!


我選既設計係由白、粉、桃紅為主, 仲有少少雲石紋+金箔設計, 
所以都會花少少功夫同時間架!
美甲師好專業好快手就幫我一隻接一隻咁搽, 我仲留意到佢搽每一隻指甲甲緣時都會推多半秒, 
當時我以為只係一個習慣, 日子耐左發現d甲油完全冇崩裂同翹起的情況, 我估呢半秒就係關鍵喇! 


幾個顏色仲要互相堆疊, 我以為無個半鐘都走唔到(畢竟我去過花2小時做了一雙設計簡單, 款式麻麻地又keep得唔耐的店家...........), 但最後我一個鐘就完成走人, 仲可以返屋企食飯, 勁感動!


整完再搽埋指緣油就完成了!


欠缺保養的手指好胖哈哈哈~~~而家已經成日搽handcream架喇~
成日啪手指搞到關節好粗, 大家唔好學我呀~


5隻手指入面有2隻用淨色+金屬貼
有2隻係淺粉gel打底, 加白色同桃紅色雲石紋+金箔
中指就係淺粉gel打底, 加白色雲石紋+金箔


唯一覺得厚左少少, 不過都可以接受~始終都有一定層數~


情人節指彩配上情人節限定咖啡杯~


呢張係上星期影架喇!
已經過左1個月, 指甲長左好多, 但係gel甲完全冇崩冇翹, 真係有驚喜~
而家反而煩惱緊佢keep得咁好唔捨得卸左佢........但指甲好長唔係幾舒服XD

Yinensis 的美甲服務單次只係$228, 仲係款式任做~~~~~
坊間好多都只係包單雙色畫花, 加貼紙呀閃石呀都一定要逐隻收費!
所以我都會再去整甲架!! 推介比大家~~~

Yinensis 然淙養生文化館查詢電話: 2818 0818  地址: 尖沙咀漢口道28號亞太中心3樓11室https://www.facebook.com/Yinensis/http://www.yinensis.com/

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...