2017年3月26日星期日

▌保養 ▌夠潤唔笠眼霜之選 ♥ L'Oreal Paris Revitalift Eye Cream...*

上一篇分享過開架品牌的基礎保養品, 
呢一篇就分享一下另一個價錢十分親民的品牌眼霜啦~~



早幾年都試過L'Oreal Paris Revitalift 系列的產品, 所以都抱有相當的好感~~
年紀愈大都特別要注意雙眼的保養, 所以家裡的eyecream 呢兩年突然用得好猛!
1月推出的全新昇級版活力緊緻修護眼霜 Revitalift Eye Cream ($165/15ml) 就我今次的試用品~
由L'Oreal Paris皮膚實驗室研發出強效抗老科技 - Dermalift肌層提升科技, 可以刺激皮膚底層8大天然提升因子的產生, 幫助肌膚由內而外盈潤飽滿、回復緊緻。

成份方面同時加入維他命原A (Pro—Retinol A) 及具強大修護力量, 
來自馬達加斯加的積雪草 (Centella Asiatica)成份, 能夠促進膠原蛋白新生, 激活肌膚細胞更新, 強化表皮層的組織, 撫平皺紋並修護眼部肌膚。


其實我揀眼霜最緊要就係要夠滋潤, 但唔可以潤到出粒粒!
呢罐都好滿意!

質地感覺似gel狀的乳霜, 沾少少推開已經夠滋潤~



我其實無咁勤力日日按摩, 記得就會按下啦!
有時間的話我會搽一層厚厚地既眼霜再敷上面膜, 大概10分鐘就撕走順便按摩剩低既眼霜, 滋潤效果都好唔錯架! 不過就唔可以成日敷, 驚太潤會出粒粒~ 
雖然眼袋因為成日夜訓愈來愈明顯, 不過慶幸係暫時仲未見魚尾紋....


產品都用左差不多個幾月, 改善眼底眼紋成績好似都唔錯!

反黑張女好似睇到多少少效果, 眼紋好似真係有少少少少減淡到?


而佢既水份提升度亦都相當令人滿意! cp值高值得一試~
最後要提一提係眼霜完全無添加香料, 我覺得呢一點都幾令人安心!

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...