2017年3月31日星期五

▌妝物 ▌肌底色配唇色? ♥ bareMinerals Gen Nude 礦物祼唇系列...*(附送禮)

每次話要化個nude唇, 一定會直接聯想到肉色/淡色/啡tone等等的唇色, 有時搽左總係覺得有少少面無血色, 
結果唔係個個carry到實在可惜~~~如果你有相同諗法而打算放棄祼唇, 又似乎太早喇, 不如睇睇bareMinerals Gen Nude 礦物祼唇系列幫唔幫到你先!



呢個全新系列, 突破性以43款深淺裸色作主打, 推出共4種色系及4款不同覆蓋度及效果的唇部彩妝品, 互相配合可以變幻出無數的組合, 讓任何人都可擁有無法抗拒的誘惑雙唇, 突顯妳的內在氣質!

43款咁多, 到底點樣可以揀適合自己的唇色呢? 
呢個系列就先根據自己的肌底色選出適合的色系, 不如睇睇以下概念先:

♥皮膚白 >> 粉紅色系
♥偏黃膚色>> peach色系
♥古銅膚色 >> 紫色系 / 大地色系

揀完色系, 再根據唇色深淺, 睇睇自己適合用下面邊一種texture既唇部產品啦:

♥ 礦物柔亮裸色唇膏 
♥ 礦物啞緻裸色液質唇膏
♥ 礦物潤澤裸色唇彩
♥ 礦物裸色唇線筆 


我手上就有其中三種產品, 等我逐一試下啦!


礦物柔亮裸色唇膏 ($190)唇膏質感如牛油般豐潤幼滑, 蘊合多種萃取自芒果、可可及乳木果油等天然滋潤成分, 
配合銅、菱、鋅、礦等礦物複合物, 可以保持雙唇水潤, 並預防乾燥並減淡唇紋, 效果立體自然。


佢仲備有15款色調以供選擇, 具有中度覆蓋度及半光澤效果, 可根據自己膚色與唇色, 配襯出不同妝效!


呢幾枝當中, Crave 和 Xox 原來都屬於紫色系, 睇落較偏向淺紫紅色, 比我想像中的紫系唇膏靚好多!


第一次用紫色系唇膏, 梗係要試試!
上咀之後發現好夠潤呀!!!! 而且都幾襯我喎~~~~肉眼睇感覺似深少少的珊瑚色,
其實我舊年開始用緊的Pop of passion 系列唇膏都已經覺得好夠潤~~~
不過顏色種類真係比唔上呢個系列咁豐富!!!


試埋Xox, 佢比Crave 偏紅色少少, 但少女味仍然甚濃!




跟住就試試左邊兩款、我甚少接觸的啞色唇膏啦!


礦物啞緻裸色液質唇膏 ($170):有11款色調以供選擇, 質地水潤輕滑觸感, 絕不黏膩, 輕輕一掃液質唇膏瞬間轉化為自然啞緻色調, 顯色度高, 有效完美覆蓋櫻唇, 持久不脫色。而且產品加入植物蠟成分, 讓唇部時刻保持滋潤, 配合獨特配方, 塑造柔焦效果, 讓雙唇看起來更柔軟順滑, 另可防止唇膏向外化開, 使唇膏持久保留。


然後我發現又唔覺意試左紫色系!!!!
Juju 呢一款啞緻裸色液質唇膏比想像中好用太多了!
首先我以為會乾乾地, 但反而好潤滑喎!! 搽上咀好精神但又夠低調, 好適合愛霧面妝容的朋友仔~


最後試埋唇彩先!
礦物潤澤裸色唇彩 ($170):質地水潤幼滑, 輕易掃開, 能塑造亮薄至中度的覆蓋效果, 為唇部增添晶瑩剔透及立體感。高效天然胜肽成分, 具即時及持久豐唇功效, 深層滋潤同時鎖緊水分 ; 糅合乳木果、牛油果、棕櫚乳脂、古布阿蘇等保濕滋潤成分。柔滑而不黏且膩配方, 加上專利的礦物複合物, 蘊含豐富礦物質及胺基酸, 有效柔軟幼嫩唇部。


唇彩就挑戰桃色系的 Popular, 感覺比搽上手紅潤少少, 但整體都係偏淡啞色d, 唔會搶左眼妝, 
而且好夠滋潤, 搽左之後零唇紋~

憑我一人之力無法子將咁多款都一一演繹, 就睇睇model既配襯吧 ♥
明明全部看起來都好colorful, 搽出黎偏偏整體就有祼妝效果, 幾得意呀!!


最後我決定送出其中兩枝產品同大家happy share!!

♥ 
礦物柔亮裸色唇膏 - Nudist
♥ 礦物啞緻裸色液質唇膏 - Friendship
兩枝都只係搽上手試色~唔介意先參加呀!
參加辦法好簡單~
1. 必須 like 我的 fb fanpage : https://www.facebook.com/WinWinXCatHui 和 follow 我的 ig : winwin_winwin
2. 去 fb page 相關照片比like+share, 再留言話我知你想要邊枝 ; 
4月7日晚上11:59 截止, 我會盡快抽選出兩位幸運兒, 然後包本地平郵寄出禮物, 只限香港地址喔 :)

有興趣就趕快參加吧~

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...