2015年3月18日星期三

▌Con ▌明亮眼神之選 ♥ 日本 Select Fairy 即棄 color con...*

謝謝 Pinkicon 的邀請, 今次試用日牌 Select Fairy 的 one day color con!!!

平常上班一定是用無色無放大的普通day con
放假約會外出基本上一定會戴 color con, 也就是說即使不計算公眾假期, 一年也至少有52天會戴 color con XD
說多不多說少不少, 所以對color con的需求從未停止~~
如果外出只是逛街約會我一般會戴啡色環圈無圖案的款式, 但如果出外拍照的話就會配戴多重環圈的款式令眼神更加明顯!


而這次要分享的 Select Fairy 是我覺得屬於低調地誇張的款式~





系列中三個款式可以配搭不同穿衣style, 我手上薄荷綠色的偏向隨性風格, 是三款之中較低調的款式。


鏡片直徑: 14.20mm
著色直徑: 13.50mm
基弧B.C: 8.70mm
包裝: 一盒10片
配戴周期: 一日
產地: 台灣


一盒十片, 如果雙眼不同度數就要買兩盒囉~~
Pinkicon 原價為$195/盒, 最近在打折 $150/盒。
提供的度數為0-900度, 每25度為一個單位。


實際的鏡片顏色我覺得比圖片淺色~


鏡片我覺得比較軟身! 感覺像普通的one day con~~


放大效果不算誇張, 長氣都要講多句, 眼白與虹膜只要維持約1:1 的比例, 即使color con顏色和圖案較複雜都唔會覺得太假~別盲目追求16mm直徑的color con了~~



我覺得 Select Fairy 都幾舒服, 無異物感, 含水量不算高但戴超過10小時都無眼乾無紅筋。
但似乎因為鏡片比較軟身, 明明弧度準確都覺得唔夠啜眼球, 有少少浮但未去到移位的問題。



個人都幾中意配戴後雙眼會變得好有神, 又好sharp, 
夜晚燈光不足的情況下拍照雖然好似黃疸病咁黃, 但都見到對眼好精靈!
有興趣都可以買來試試!


PINKICON.COM

Website: http://www.pinkicon.com
Facebook: www.facebook.com/pinkicononlineshop
Select Fairy purchasing link: http://www.pinkicon.com/product-1468.html

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...