2015年7月31日星期五

▌吃個不停 ▌唔去韓國都食到韓式火鍋 ♥ 我比80分! ...*

因為小弟本身都好為食, 成日都覺肚餓, 但又經常眼闊肚窄食少少就飽
所以一向都好好好鐘意放題、自助餐、打邊爐之類的飯局, 乜都可以食少少, 見飽坐陣又再戰。
每次朋友邀約我都會提議去以上食肆XD
今次好友話帶我黎食部隊鍋, 自從3年前在朋友家食過一次就欲罷不能, 所以一口答應!



 


呢間店叫 K-POT 部隊鍋, 原本以為係韓國餐廳以部隊鍋為主打, 但原來是火鍋店!!
全日提供90分鐘火鍋放題,4種牛肉:美國特選、美國特級、美國極上、澳洲和牛。


簡單黎講即係同市面上牛乜牛物的火鍋店大同小異, 但原來上至湯底下至湯料都韓味十足喎!!


我本想選部隊鍋底, 但同行朋友仔對人參雞鍋比較有興趣, 咁好啦健康少少囉XD, 仲有參添架!! XD
鍋底一到即刻出去拎野食先!


講真睇到火鍋配料我幾驚喜, 因為大部份都係韓國野黎架!!
蔬菜果part 仲好貼心咁有一小籃已經搣好的生菜比我地用黎包肉食, 
而醬汁除左一般口味之外仲有韓國辣椒醬!


其他的配料有韓式魚片(超驚喜!!!)、豆卜、豬皮(咁都有!!!)、年糕、韓國即食麵、仲有無入鏡的紫薯年糕、黑墨魚丸等等, 都係平時好少見到出現在火鍋店的配料! 比較常見的有番茄、菜類、金菇、午餐肉、丸類等等~
選擇唔算話好好好多, 但勝在夠特別。


狂風掃落葉一輪之後返埋位已經見到d肉類列陣! 我地選的是$238尊上牛肉放題, 
肉類有美國特選牛肉、牛腱肉、豬腩卷、梅豚肉、雞腿肉、海魚柳。


出乎意料地我們一行四人都覺得豬肉最好吃! 其實都幾難得搵到一間火鍋店係豬肉好食架....
平時都係因為d 豬肉又鞋又乾, 焗住狂食牛肉, 但對我黎講有時都唔想啖啖都係牛啊....


牛同豬都切得好薄, 豬肉薄d就容易熟, 而且好有咬口 ;

牛肉就稍嫌真係薄左少少, 熟左之後縮到好細, 唔夠過癮!


左邊的紫薯年糕麻麻地, 口感同味道都唔係好夾 ;
右邊的泡菜餃好好味!!!! 入面勁多泡菜, 又唔會好辣, 餃皮淥好耐都唔會爛晒, 正!!


食到尾聲當然唔少得食返杯 froyo!!!
我們一致認為個froyo底好好味, 唔會好酸又唔會過甜, 但配料就少左d, 如果多返少少仲更好啦!
整體黎講都幾滿意! 全場都有播韓國歌曲, 而且有幾部電視播mv / 有關韓國飲食的節目, 幾有heart~
唯一要扣少少分就係牛肉真係切得太薄啦~~


K-POT 部隊鍋
旺角彌敦道613號飛達商業中心1樓
電話: 2481 1388

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...