2016年3月21日星期一

▌活動 ▌巨星級深造課程 ♥ 2015 Mary Kay® Dream Beautiful 美妝大賽...* ... ... ...

早排講過Mary Kay®已連續兩年舉辦了 Dream Beautiful 美妝大賽, 每年都吸引不少美容顧問及模特兒參加, 
各亞太區總決賽的參賽隊伍,更獲享千載難逢的專業培訓機會,接受由國際級專業化妝師、造型師、模特兒等主理的全方位專業培訓及指導,當中包括接受韓國星級化妝師傳授化妝技巧!!

所以早前我就去參與一下由
韓國星級化妝師 Sunjin Kim 為參賽者度身訂造專業及舞台彩妝課程 



當日準時早上9時到達會場, 想不到一眾美容顧問及模特兒已經準備就緒, set好架步, 
一邊執整自己的化妝用品、一邊為肌膚做好保濕, 準備迎接星級化妝師的指導。


當中有來自香港、台灣、馬來西亞、澳洲和中國的參加者!
不同城市的參加者衣著打扮也各有特色, 一眼便能分辨出來。


大家的妝備都好豐富!!!! 
我們就對這盒眼影唇膏 Palatte 最有興趣~~眼見現場有好多位化妝師都有用佢呀!!


呢一位就係韓國星級化妝師 Ms Kim, 而當日大會亦準備左即時傳繹比大家聽, 
不過美妝技巧真係世界通行, 幾乎不用怎聽, 光是看她的示範也獲益良多。



Ms Kim 示範完日妝, 大家就照著指導練習, 之後再教轉晚妝, 好多美容顧問都好快手呀!!!


而我地就不禁被下面這位韓國的模特兒吸引著, 總是目不轉睛看著她的化妝過程...韓國女生皮膚真係透亮架, 好羨慕~~
她的美容顧問都好有料到! 三兩下手勢就化到好sharp!


雖然我們沒有落手落腳參與, 但在現場睇住每一位努力練習都覺得好熱血啊~~~


workshop 尾聲的時候我地幾個仲膽粗粗上台同 Ms Kim 合照, 
你睇我幾僵硬 XD



WORKSHOP 後幾日就係第三屆Dream BeautifulTM美妝大賽亞太區總決賽, 雖然我有事未能出席, 
但都會作為紀錄寫返少少當日的活動情況架!! STAY-TUNED~

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...