2016年3月14日星期一

▐ 保養▐ 一個月肌齡減 5歲? ♥ SK-II GenOptics 新品試後感...*

上個月分享過SK-II GenOptics 新品, 不知不覺已經用左1個月了!

數數手指都有幾年無用過SK-II的美白產品, 今次的試用無論係感覺上還是數字上, 
都令我好滿意!

首先要回顧一下先! 呢兩枝產品分別係:
左: SKII GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華 (早上用)
右: SKII GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華 (晚上用)
兩者配合使用, 可以舒緩紫外線造成的肌膚傷害, 同時抑制黑色素持續增生。
另外, 經由與細胞溶酶體的交互作用, 可快速分解已累積於細胞的不良蛋白和黑色素, 深層代謝隱藏於肌底的斑點。


有好多朋友(包括我)都唔係太肯定每一次用保養品的份量應該要幾多, 用得多皮膚會有負擔, 用得少又會令效果大打折扣。

所以SK-II今次兩枝新品, 瓶蓋採用左新方法, 扭開瓶蓋的同時, 已經將足夠一次份量泵出來, 只需要將瓶蓋一按到尾, 拿到的份量就是一次的用量了! 個人黎講好欣賞呢個設計!! 因為我真沒想到用量係咁多架~~~~


下面就係一次份量喇, 真係比想像中多, 但用落就知呢個份量剛剛好~



晚上用的 Aura essence 比早上用的 Spot essence 有亮澤多一點, 但推開質地很接近。


呢個份量, 搽勻全面+頸再按摩一陣已經吸收晒!
吸收度比想像中高好多呀~~一d都唔笠, 搽完皮膚感覺舒服, 而且滋潤度都足夠。


就係咁, 不知不覺用左足足一個月喇!!
唔知大家仲記唔記得我在試用前接受過 Magic Ring 測試?
剛剛一個月後, 我又黎做多次, 睇睇皮膚有冇改善?


嘩~~~~~Magic Ring 測試結果比我想像中好好多呀!!!
呢個百分比, 係代表同年齡的100個人入面, 你排喺幾多人前面。
Before 的總分 49, 代表
同年齡100人入面, 我排第51。
而After 的總分 79, 就代表
同年齡100人入面, 我排第21。每一個細分都係咁樣解釋。

好似好複雜, 不如睇下呢個圖, 可能會易明d!


右下角可以睇到我 Before 的肌齡, 平均黎講都低分, 唔合格, 肌齡差少少就同真實年齡一樣....
而左下角的
肌膚雲亮測試, 就可以見到我皮膚最透亮的範圍, 而分數就只有66。

 
而 After 的肌齡部份, 是讓人吃一驚的效果! 足足年輕了5歲! 5個範疇都有進步!
右上角仲測到肌膚緊緻度少於10度, 証明相當緊緻。(可惜之前沒分析這個問題沒能作比較...)
左下角的肌膚雲亮測試, 就可以見到我皮膚最透亮的範圍變大了, 而分數就升到73!


睇返皮膚的前後比較, 我都覺得係有改善的~~~
不過唔做Magic Ring同雲亮測試都無諗過原來數字化後的皮膚狀況會有呢個改善幅度!
自己都好滿意呀!! 


其實我
一直認為自己皮膚真係隨住年紀慢慢變差, 尤其腸胃唔好令暗瘡問題都無法根治, 氣餒的心情都總會有...呢段期間除左試用SK-II GenOptics 新品之外, 我都本住「做得幾多得幾多」的心態, 勤力少少按摩同埋過年後每晚12點前就訓, 原來真係有效果架......我相信係內外夾攻先有呢個效果, 所以我希望自己可以 keep住呢個生活同保養習慣, 希望有一日真係可以change my destiny啦~



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...