2016年3月21日星期一

▌活動 ▌亞太區總決賽 ♥ 2015 Mary Kay® Dream Beautiful 美妝大賽...* ...

Mary Kay舉辦的第三屆Dream BeautifulTM美妝大賽亞太區總決賽經過不同類型的巨星級深造課程之後, 
已於2月23日於啟德郵輪碼頭順利完成喇~~~
當晚招待了超過500名賓客, 包括各玫琳凱的貴賓、傳媒友好及獨立營銷團隊, 他們一同見證22隊跨越亞洲踏上總決賽舞台的組別在台上大放異彩。

星級評判團方面, 包括國際超模Karolina Kurkova、韓國星級化妝師Sunjin Kim、玫琳凱國際星級化妝師Luis Casco及星級攝影師Jason Capobianco!!!


這篇就來個簡短的賽事結果報告啦 :)


下三位出類拔萃的Dream Beautiful™ 模特兒已經誕生, 正式成為Mary Kay的亞太區代言人喇!!!



呢位就係香港區代表 Crystal Fung! 果然係有主場之利架~~~~~



呢位就係中國代表 Zhang Ying, 好有時尚感!


而呢位就係馬來西亞的代表 Corvina Chong, 笑容好少女好甜美呀!!!


而且仲有一位獨立美容顧問更勇奪「亞太區美容師大獎」的殊榮, 她係香港區代表 Vicky Lai, 為港爭光!!!

上面四位優勝者即將出發紐約, 參與Mary Kay的全球攝影環節。
而勇奪「亞太區美容師大獎」的美容顧問
Vicky更會得到Mary Kay全球發行的雜誌Applause Magazine公開表揚, 讓她的榮譽於亞太地區得到所屬國家的認同。
而稍後, 她們更有機會代表玫琳凱出席不同類型的座談會作講者添!!!

今年的活動就完滿結束喇, 相信無論係參加者定係嘉賓都會記住呢一場盛事!下年再見嚕~




售賣點: Mary Kay香港總公司
九龍彌敦道345號宏利公積金大廈12樓1202-03室
查詢電話: 800 906 833


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...